  • 1. Data: 2011-05-24 08:10:25
    Temat: Co ciekawego w ten weekend w Wwie?
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    Czolem,

    polecicie cos ciekawego fotograficznie (wystawy, warsztaty,
    wyklady...) do zobaczenia/zrobienia w stolicy w ten weekend?

    Z gory dzieki!

    P.

  • 2. Data: 2011-05-24 08:17:30
    Temat: Re: Co ciekawego w ten weekend w Wwie?
    Od: John Smith <u...@e...net>

    http://www.pikniknaukowy.pl/2011/

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2011-05-24 10:10:51
    Od: "Hubert Ociepko" <p...@p...onet.pl>

    Dnia 24-05-2011 o 10:10:25 Profesor Nic <p...@g...com> napisał(a):

    > Czolem,
    >
    > polecicie cos ciekawego fotograficznie (wystawy, warsztaty,
    > wyklady...) do zobaczenia/zrobienia w stolicy w ten weekend?

    Będziesz miał wystawę im. Baracka Obamy - radziłbym w ten weekend omijać
    Warszawę, bo połowa miasta będzie zamknięta i cuda pewnie będą się
    działy...

    Pzdr,
    H0

  • 4. Data: 2011-05-24 11:42:45
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On May 24, 12:10 pm, "Hubert Ociepko" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Będziesz miał wystawę im. Baracka Obamy - radziłbym w ten weekend omijać
    > Warszawę, bo połowa miasta będzie zamknięta i cuda pewnie będą się
    > działy...

    Dzieki za cyne, ja bez telewizora zyje, nie wiedzialem nawet ze
    wpada :) To miasto moze byc faktycznie za male dla na dwoch ;)

    P.

  • 5. Data: 2011-05-24 11:46:30
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 24.05.2011 13:42, Profesor Nic wrote:

    > Dzieki za cyne, ja bez telewizora zyje, nie wiedzialem nawet ze
    > wpada :) To miasto moze byc faktycznie za male dla na dwoch ;)

    W zasadzie w centrum będzie stan wojenny od 16:00 w piątek, planowo
    przylatuje w piątek o 18:00 (może wulkan przeszkodzi). Będzie mieszkał w
    Mariocie i będzie się kręcił wzdłuż Krakowskiego Przedmieścia.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 6. Data: 2011-05-24 14:54:23
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    <b...@n...pl> wrote:

    [...]
    > W zasadzie w centrum będzie stan wojenny od 16:00 w piątek, planowo
    > przylatuje w piątek o 18:00 (może wulkan przeszkodzi).

    Gorzej, jeśli już po przylocie wulkan przeszkodzi - będzie tu
    musiał siedzieć do czerwca... :)

    [mr.]

  • 7. Data: 2011-05-24 19:31:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mariusz [mr.] wrote:
    > <b...@n...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Gorzej, jeśli już po przylocie wulkan przeszkodzi - będzie tu
    > musiał siedzieć do czerwca... :)

    pewnie by łódź podziemna po niego przysłali.

  • 8. Data: 2011-05-24 20:11:41
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-05-24 10:10, Profesor Nic pisze:
> [...]
    >
    > polecicie cos ciekawego fotograficznie (wystawy, warsztaty,
    > wyklady...) do zobaczenia/zrobienia w stolicy w ten weekend?

    5

    JD

  • 9. Data: 2011-05-24 23:37:22
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > pewnie by łódź podziemna po niego przysłali.

    Albo lotniskowiec. Wtedy jak nic czasowy demontaz wszystkich mostow na Wisle od
    samego Gdanska.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 10. Data: 2011-05-25 05:07:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    VomitroN wrote:

    > Albo lotniskowiec. Wtedy jak nic czasowy demontaz wszystkich mostow
    > na Wisle od samego Gdanska.

    przyslą lotniskowiec kieszonkowy.