  • 1. Data: 2011-05-24 14:23:17
    Temat: Czyszczenie szkla serwis Canon
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    ile zycza sobie za wyczyszenie szkielka Canon 17-40L
    w serwisie na zytniej, zna ktos cene jakas wyjsciowa?

  • 2. Data: 2011-05-24 15:06:05
    Temat: Re: Czyszczenie szkla serwis Canon
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kris" napisał
    > ile zycza sobie za wyczyszenie szkielka Canon 17-40L
    > w serwisie na zytniej, zna ktos cene jakas wyjsciowa?
    a jak zadzwoniłeś do nich z pytaniem o cenę to co powiedzieli?
    MSPANC

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2011-05-26 13:00:49
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    >a jak zadzwoniłeś do nich z pytaniem o cenę to co powiedzieli?
    MSPANC

    a mówiłem ze dzwoniłem ???

  • 4. Data: 2011-05-26 13:06:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 26 May 2011 15:00:49 +0200, Kris_Poland napisał(a):

    > a mówiłem ze dzwoniłem ???

    A może od telefonu warto by zacząć? ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."

  • 5. Data: 2011-05-26 13:32:55
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    >Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał w wiadomości grup
    .net...

    >A może od telefonu warto by zacząć? ;)

    a może od zapytania na grupie ???
    znajac wczesniej cene można nie dzwoniąc zaoszczedzic na rozmowie tel.

    pozatym dzownilem nie udzialaja informacji przez telefon
    kazdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie

  • 6. Data: 2011-05-26 13:41:58
    Od: mt <t...@i...pl>

    Kris_Poland pisze:

    > pozatym dzownilem nie udzialaja informacji przez telefon
    > kazdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie

    Skoro każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie, to co Ci po
    cenie, którą inni by zapłacili za czyszczenie szkła?

    --
    marcin

  • 7. Data: 2011-05-26 14:17:04
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 26 May 2011 15:32:55 +0200, Kris_Poland napisał(a):

    .net...

    > a może od zapytania na grupie ???
    > znajac wczesniej cene można nie dzwoniąc zaoszczedzic na rozmowie tel.

    Mhm. To ile zaoszczędziłeś, powiadasz? 30 groszy? Złotówkę? Powiedz, warto
    było?

    > pozatym dzownilem nie udzialaja informacji przez telefon
    > kazdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie

    No i co grupa miałaby ci odpowiedzieć innego?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 8. Data: 2011-05-26 14:38:47
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 26, 9:32 am, "Kris_Poland" <s...@w...pl> wrote:
> [...]
    .net...

    > a może od zapytania na grupie ???
    > znajac wczesniej cene można nie dzwoniąc zaoszczedzic na rozmowie tel.
    >
    > pozatym dzownilem nie udzialaja informacji przez telefon
    > kazdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie

    Kombinujesz jak kon pod gore a logiki zadnej.
    Na wiele odpowiezdi z grupy moglbys nie uzyskac pelnej odpowiedzi jaka
    to granica cenowa.
    Natomiast w serwisie moglbys dostac taka odpowiedz za jednym razem i
    bez czekania.
    Po prostu zadzwon i zapytaj o granice cenowe takiej uslugi.
    Osczednosc na takim telefonie wieksza niz na czasie oczekiwania
    odpowiedzi na gupie oraz dawania do myslenia na temat twej logiki.
    ----------
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 9. Data: 2011-05-26 20:11:40
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Tomek" <W...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:irghgs$pt0$...@n...onet.pl...

    Co to znaczy "MSPANC"

    przepraszam zaintrygowało mnie, już to gdzieś widziałem :)

  • 10. Data: 2011-05-26 20:37:32
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-26 15:32, Kris_Poland pisze:
> [...]
    >
    > pozatym dzownilem nie udzialaja informacji przez telefon
    > kazdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie

    Mogłeś wysłać zapytanie z aplikacji na stronie albo maila ze swojego
    programu pocztowego.

    --
    animka