  • 1. Data: 2011-05-24 03:49:30
    Temat: Gdzie sa chlopcy z tamtych lat?
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Fotografowie okresu PRL, stanu wojennego i wczesniej.
    Pmietam jak organizowalo sie plenery fotograficzne i wystawy.
    Cenzura nie dopuszczala do wystawienia, niepoprawne politycznie
    zdjecia.
    Na miejsce tych zdjec wieszalo sie czysty bialy format papieru z
    informacja, ze fotografia nie zostala dopuszczona do pokazania.
    Mialo to swoj wydzwiek.
    Obecnie obowiazuje autocenzura, kazdy sam naklada sobie na pysk,
    kaganiec polityczny.
    Dzisiejszym fotografom brakuje jaj, mimo ze maja duzo wieksze
    mozliwosci, nie tylko sprzetowe ale i duzo wiecej swobody w
    przedstawianiu swych pogladow za pomoca fotografii.
    A moze, wszystko jest takie cacy, ze nie ma co pokazac w tym temacie?
    Jesli tak jest w rzeczywistosci, to musi byc nudne zycie w takim kraju
    i tylko na wymioty wzbiera.
    Pieknie sie wspomina tamte czasy, kiedy chlopcy rzygali od przepicia a
    nie z powodu takiej mialkosci.

    PS. Dla szczekajacych kundli - zapewniam, ze ja juz swoja dzialke w
    tym temacie obrobilem.

    ---------
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 2. Data: 2011-05-24 07:27:12
    Temat: Re: Gdzie sa chlopcy z tamtych lat?
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 23, 11:49 pm, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:
> [...]
    > nie z powodu takiej mialkosci.
    >
    > PS. Dla szczekajacych kundli - zapewniam, ze ja juz swoja dzialke w

    Jest cos w temacie.
    http://img863.imageshack.us/img863/6168/1304889007by
    easymaster5.jpg

    -----

  • 3. Data: 2011-05-24 07:55:17
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On May 24, 9:27 am, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:
    > On May 23, 11:49 pm, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

    Hej Zygmunt,

    sorry ze nie na temat, szczerze mowiac nie czytalem nawet Twojego
    posta, ale pisze z taka sugestia... Moze mialoby sens gdybys zalozyl
    sobie bloga?? Praktyka publikowania postu za postem, autokomentarzy,
    osobistych przemyslen, itd, bardziej pasuje mi do bloga niz do
    usenetu. Nie jestem zlosliwy i nie probuje wszczynac zadnych wojen,
    czysta, zdrowa sugestia. Co z nia zrobisz - oczywiscie tylko Twoja
    sprawa, ale jak juz zalozysz bloga to podeslij tu link ;)

    Pozdrawiam,

    P.

  • 4. Data: 2011-05-24 08:17:49
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 24, 3:55 am, Profesor Nic <p...@g...com> wrote:

    > Hej Zygmunt,
    >
    > sorry ze nie na temat,

    Nie masz za co przepraszac.
    Prawie wszyscy odpisuja mi nie na temat, tylko po to zeby sie popisac
    przed kolegami.

> [...]
    > czysta, zdrowa sugestia. Co z nia zrobisz - oczywiscie tylko Twoja
    > sprawa, ale jak juz zalozysz bloga to podeslij tu link ;)

    Myslalem juz o blogu, ale wole pisac tutaj, zeby zrobic kilka rzeczy
    na raz.
    Procz starych ujadajacych obszczekiwaczy, sa tu fajni ludzie.
    Szkoda tylko, ze nie maja odwagi tutaj pisac a pisza na priv.
    Jestem dobrych mysli, ze z kilkoma normalnymi osobami, daloby sie
    ucywilizowca ta grupe.
    Ja jestem dobrej mysli.
    Gdy zacztnalalem kilka miesiecy temu obnazac glupote tutejszych "ludzi
    z dobrym gustem", to nie spodziewalem sie, ze az tyle dobrych slow
    dostane na priv.
    Tylko dla tego faktu, warto bylo to zrobic.
    Czasem znajdzie sie ktos, kto i tutaj normalnie podyskutuje - i
    normalnie sie odezwie.
    Jestes tego dobrym przykladem.

    Nigdy w poprzednich latach nie poswiecalem tyle czasu na pisanie
    tutaj, ale od paru miesiecy staram sie pisac wiecej.
    Czasami dzieki mnie, ta grupa sie mocniej rozbudza i nie robi sie
    zapyziala.
    Naprawde czytaja to fajni ludzie i chca podyskutowac na privie, ale ja
    az tyle czasu nie mam zeby wszystkim odpisac.

    --------

  • 5. Data: 2011-05-24 09:57:40
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Naprawde czytaja to fajni ludzie i chca podyskutowac na
    > privie, ale ja
    > az tyle czasu nie mam zeby wszystkim odpisac.

    Kurcze, nie masz tyle czasu zeby odpisywac na priv, a
    jednoczesnie siedzisz to prawie caly czas i smucisz.
    Paradoks jakis? A moze jest "Ciebie" dwóch?

  • 6. Data: 2011-05-24 10:43:42
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    > .... zapewniam, ze ja juz swoja dzialke w
    > tym temacie obrobilem.

    To już wiemy. Zwaliłeś gruchę i zrobiłeś koledze laskę - tak jak lubisz...

  • 7. Data: 2011-05-24 11:31:00
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 24, 5:57 am, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Kurcze, nie masz tyle czasu zeby odpisywac na priv, a
    > jednoczesnie siedzisz to prawie caly czas i smucisz.
    > Paradoks jakis? A moze jest "Ciebie" dwóch?

    Poniewaz nalezysz chyba do tych mniej rozgarnietych, to postaram sie
    wytlumaczyc ci na czym to plega.
    Jesli na priv dostaje jakies podobne do siebie zapytania od kilku
    osob, to kazdemu trzeba indywidulalnie odpowiedziec.
    Jesli na zapytania odpowiadam na grupie, to zainteresowani wiedza co
    juz bylo wyjasniane.
    Dodatkowo na priv dostaje czasem kilkadziesiat listow dziennie od
    klientow ktorzy zamawiaja zdjecia, wiec te listy sa w pierwszej
    kolejnosci zalatwiane.
    Tygodniowo takich klientow bywa od 50 do 300 osob.
    To sa ludzie z klubow, zamawiajacy zdjecia.
    Jesli tegi dalej nie rozumiesz, to niech to zostanie juz twoj problem.

    Jestem jeden ale potrafie pracowac wiecej niz za dwoch.
    Do pomocy mam czasem kilku kolegow, ktorzy dorabiaja u mnie przy
    pracach zleconych, ale nie odpisuja na moje prywatne listy.
    To chyba tez powinno byc zrozumiale.

    ja na grupie pisze, bo widze, ze mam sporo sympatykow.
    Na jakies listy nie dotyczace zapytan, nie odpowiadam, bo i po co, a
    jest takich sporo.
    Wiadac, ze ta grupe odwiedzaja tez ludzie dosc inteligentni a nie
    tylko takie kmioty, co dowartosciowuja sie wzajemnie, starajac sie mi
    dokopac.
    Kiedys miewalem watpliwosci, czy robie slusznie odpowiadajac chamom po
    chamsku, ale teraz juz takich watpliwosci nie mam.
    Chamom, nalezy odpowiadac wlasnie po chamsku, bo innego jezyka nie
    rozumieja.
    Kiedy chamy poczuly, ze nie daja rady, to sobie ponaciagali wory KF na
    swoje glowy i udaja, ze mnie nie widza i bardzo dobrze tak jest dla
    mnie.
    Chamy mnie nie widza, ale ja ich widze i o to chodzi.

    Niektorzy z chamow pozmieniali sobie nicki, zeby miec mozliwosc
    pisania do mnie tak jak ty to robisz.
    Zrozumiale, ze teskno im do mnie.
    Mnie to nie przeszkadza, ja na chamow mam sposoby.
    Tutejsze chamy, ktore usiluja mi poradzic, to marne nic nie znaczace
    kretynki chowajace sie za nowymi nickami.
    Nie potrafia wystapic z jawnymi swoimi personaliami, bo im jaj
    brakuje.

    Ot i cala prawda o takich jak ty, i tobie podobni.
    Normalni ludzie obserwujacy takie dyskusje dochodza do wlasnych
    wnioskow.
    Wlasnie na priw otrzymuje czesto listy od takich ludzi.
    Wiekszosc z nich mnie popiera, ale nie przecze, ze sa i tacy, ktorzy
    pisza z bluzgami.
    Widocznie na tyle maja wstydu, ze nie chca tych swoich bluzgow pisac
    tutaj.

    ------------

  • 8. Data: 2011-05-24 12:58:55
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-24 13:31, Zygmunt Dariusz pisze:

    > ja na grupie pisze, bo widze, ze mam sporo sympatykow.

    A ile placisz za godzine bycia sympatykiem?

    KJ

  • 9. Data: 2011-05-24 13:39:31
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 24, 8:58 am, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > A ile placisz za godzine bycia sympatykiem?

    Sympatykom na godziny, place mocnym kopem wirtualnym.

    ---

  • 10. Data: 2011-05-24 13:50:39
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-24 15:39, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Sympatykom na godziny, place mocnym kopem wirtualnym.

    Dlaczego nie mozesz kulturalnie odpowiedziec na kulturalne pytanie?

    Przeciez to nie moja wina ze za darmo takiego sposobu bycia jak
    prezentujesz na tej liscie lubic sie nie da.

    KJ