eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartościRe: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
  • Data: 2023-08-15 12:37:55
    Temat: Re: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Aug 2023 11:53:43 +0200, Myjk wrote:
    > Mon, 14 Aug 2023 14:31:01 +0200, J.F

    > Przestań powielać te bzdury, nic nie ucieka jeśli jest układ sprawny.

    Po czym przestaje byc sprawny i ucieka.

    > Samochód który mi niedawno ukradli, miał 8 lat, 190 tys. km, nie pobłażałem
    > mu na wertepach, miał 4 dzwony przodem (w tym jeden całkiem poważny z

    To chyba jednak niepoważny.

    > sarną) oraz lądowanie w rowie, instalację klimatyzacji miał szczelną do
    > końca.

    I co z nim zrobileś? A prawda - ukradli, rozkrecili na czesci.

    A jakby nie ukradli, to co byś zrobił? Wyssał czynnik i zdał na zlom?
    Czy sprzedał, a nastepnym czynnik by w koncu wyleciał :-)

    > Przy okazji, baterię, na której wisiał w rowie, też nie trzeba było
    > wymieniać jak to niektórzy "specjaliści" od elektromobilności twierdzą.

    Ryzykant, ale rozumiem - CCC :-)
    No coz, twój samochod, twoja d* ... ale czy twój blok ? :-)

    > Nikt takich statystyk nie prowadzi.

    To moze trzeba zacząc?

    > Ale jak wiadomo użytkownicy to idioci,
    > wolą dobijać twierdząc że uciekanie czynnika to norma, zamiast najpierw
    > uszczelnić. Co pokazał niedawny wątek na tej grupie.

    To jedno. Ale drugie ... czynnik jednak ucieka, jak widać.
    O czym sie dowiadujesz, jak ucieknie.

    > Ale wiesz że te czynniki w samochodach od zawsze są palne?
    > Serio, tak trudno sprawdzić co jest w tych klimach, wpisać
    > w goole i sprawdzić parametry? Wolisz z siebie notorycznie
    > idiotę robić?

    Słabo palne. Po to je wymyslili.
    Bo inaczej wystarczylby propan i amoniak.

    Z czasem sie okazało, że są szkodliwe, dla ozonu, dla ocieplenia, to
    się zaczęło przechodzenie na czynniki mniej bezpieczne.

    > I ty, zadając takie absurdalne pytanie na które po krótki pomyślunku można

    Ono wcale nie jest takie absurdalne.

    J.