eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWypłata odszkodowania za kolizję pomimo braku prawomocnego wyroku?Re: Wypłata odszkodowania za kolizję pomimo braku prawomocnego wyroku?
  • Data: 2014-10-23 20:24:49
    Temat: Re: Wypłata odszkodowania za kolizję pomimo braku prawomocnego wyroku?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w

    >Zapierdalacz to był zasadniczo jeden i niestety tym zapierdalaczem
    >był nasz kolega Anacron.
    >Widać to po skutkach uderzenia i miejscu zatrzymania jego samochodu.

    Mozna tez wnioskowac po kacie torow ruchu aut po zderzeniu.

    >Gdyby nie słupki, które go zatrzymały to przeleciałby przez to
    >skrzyżowanie i zatrzymał gdzieś daleko za tym skrzyżowaniem.
    >Nadmierna prędkość, a da się ją wyliczyć w tym przypadku z dużą
    >dokładnością, bo jest nagranie, są stałe miejsca odniesienia, które
    >widzi kamera i jest czas przejazdu. Jest to robota dla średnio
    >rozgarniętego gimnazjalisty, a co dopiero biegłego sądowego.

    Zakladam ze biegly byl i ze wyliczyl predkosc w granicach
    dopuszczalnej, bo inaczej sad bylby sklonny nie uwierzyc :-)

    >Druga sprawa to Anakron się przyznaje, że kiedy wjeżdżał na
    >skrzyżowanie zapaliło mu się zielone.
    >A co chwilę wcześniej robił?
    >Nawet nie raczył zwolnić przed skrzyżowaniem, zwłaszcza, że jest tam
    >ograniczona widoczność. Nie zachował szczególnej ostrożności i liczył
    >na to, że jak dojedzie do skrzyżowania to akurat mu się załączy
    >zielone, a skrzyżowanie będzie puste. W efekcie tego kolega
    >Motyliński wjechał na wczesnym zielonym

    Tego akurat nie widzimy.

    >z dużą prędkością, a ten od góry wjechał na późnym zielonym i też nie
    >zachowując szczególnej ostrożności.

    Tego sygnalizatora tez nie widzimy, ale widzimy ten z przeciwnej
    strony.
    Zielone gasnie 8s po wypadku.

    >Niestety problem polega tu na tym, że ten, kto programował tą
    >sygnalizację ustawił zbyt krótki czas, kiedy świecą się jednocześnie
    >czerwone światła, albo założył z góry, że przy ruchu w terenie

    8s to nie ten przypadek.

    >zabudowanym nie musi być tego czasu, a załatwią sprawę światła
    >pomarańczowe

    Rozporzadzenie daje jakies wzory .. do przestrzegania.

    J.