eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWypalanie DPFu - dwie procedury?Re: Wypalanie DPFu - dwie procedury?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wypalanie DPFu - dwie procedury?
    Date: Thu, 12 Apr 2018 22:02:03 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <paodvv$bru$1@node2.news.atman.pl>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <pa8n9o$r9c$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <paapf9$rc4$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pagh99$4h3$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <paiqrq$7qh$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <palsid$30b$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1523563327 12158 89.69.207.111 (12 Apr 2018 20:02:07
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Apr 2018 20:02:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628853
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-04-12 o 09:10, p...@g...com pisze:
    > --Tak jak powiedziałem: 35-40% to zazwyczaj złom.
    >
    > i w tym momencie posiadacze VW oraz Opli masowo biegna do serwisow po nowy DPF :-)
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=tm.dpf
    infolite
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ap
    plagapp.vagdpf
    >
    > temat DPF (dla Opla) byl dyskutowany m.in tutaj
    > https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.samo
    chody/6qzHIH3lt8g%5B1-25%5D
    >
    > decydujaca jest metodyka jaka przyjeli programisci aby zobrazowac stopien
    wypelnienia DPF, automatyczne przenoszenie wynikow prowadzi do blednych wnioskow

    Dlatego napisałem, że to najprawdopodobniej błąd w sofcie, być może
    celowy - zwany metodyką. Dlatego też zaleciłem podpięcie pod komputer
    diagnostyczny a nie odczytywanie z ECU syntetycznych procentów jakąś
    aplikacją. Przypuszczam, że taki komputer sam sobie policzy % z danych o
    różnicy ciśnień na DPF oraz charakterystyki danego modelu. Przynajmniej
    tak to się dzieje w Star Diagnosis do Merca. Mam oba wyniki dostępne: te
    kalkulowane przez ECU i komputer diagnostyczny.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: