  • Data: 2018-04-14 21:00:09
    Temat: Re: Wypalanie DPFu - dwie procedury?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Jeśli wtryski leją, to trzeba to natychmiast zrobić. Ekonomiczna i
    > skuteczna regeneracja - jeśli masz farta i są to jakieś proste
    > wersje. U mnie piezzoelektryczne tylko na nowe mogłem wymienić. :-(
    > Lejący wtrysk bardzo skutecznie potrafi zniszczyć DPF i nie tylko.

    Dokładnie. Własnie jestem na tym etapie.
    Nie opłaca sie regenrowac bo za regenrowane chca ponad 500zł a nowe mozna
    za 700-800 wyrwac.
    Niemniej i tak koszt spory.

> [...]
    > DPF) i wrócić na przywrócenie ustawień. Zgarnęli za to... 0zł :-D Im
    > zależy na pozyskiwaniu klientów i solidnej robocie. Jedyny mankament
    > to terminy.
    >
    > Piszę o tym bardziej jako ciekawostkę - jak w przedziwnych miejscach
    > można znaleźć fachowców. Nierzadko jest tak, że specjaliści po N
    > szkoleniach za granicą w markowych serwisach zachodnich marek
    > zakładają własne firmy i po normalnych cenach naprawiają auta. Robią
    > też to, co jest niewykonalne w ASO.
    >
    > Warto pogadać z taksówkarzami itp. Może Ci się uda trafić do

    Cos w tym jest.
    Załozyłem gaz w jednym z najbardziej renomowanych gazowników w miescie.
    Same kłopoty, poczawszy od uszkodzenia weza od wody przy instalacji
    poprzez ułamany krociec przy wtrysku itd. O nierównej pracy po
    przełączeniu na gaz nawet nie wspominam.
    Ceny o 500zł wieksze niz w innych zakładach.
    Trafiłem do gazownika którego warsztat wyglada jak złomowisko.
    Gosc za 600zł wymienił mi wtryskiwacze na barracudy, auto chodzi jak nowo
    narodzone. Zadnych problemów - tylko lać i jechać.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest