eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWypalanie DPFu - dwie procedury? › Re: Wypalanie DPFu - dwie procedury?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wypalanie DPFu - dwie procedury?
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <pa8n9o$r9c$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <paapf9$rc4$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pagh99$4h3$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <paiqrq$7qh$1@node2.news.atman.pl>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Date: 11 Apr 2018 20:00:16 GMT
    Lines: 43
    NNTP-Posting-Host: 79.173.26.77
    X-Trace: 1523476816 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31368 79.173.26.77:60426
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628763
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    >> A sadzisz ze skad znam te dane? Przeciez własnie z komputera...
    >
    > Zaraz zaraz. Komputer diagnostyczny takie bzdury pokazuje?
    > Zrozumiałem, że gdzieś na desce wywala tą dziwną informację bo do
    > wyobraźni mi nie trafiło, że diagnostyka daje fake-odczyt. Jeśli
    > tak, jest to pewnie jest jakiś błąd interpretacji wyników przez
    > moduł dedykowany Twojemu autu lub ... kłopot z czujnikiem różnicy
    > ciśnienia nadal występuje. Sam przyznasz, że odczyty są z kosmosu.
    > Łatwo to zaobserwować patrząc na wskazania ciśnienia zamiast na
    > procenty. Jeśli ciśnienie skacze od sasa do lasa to jest szansa, że
    > np. głupie zasilanie czujnika (u mnie +5V dla wszystkich chyba) jest
    > trafione lub cholera wie co.
    >
    Trudno powiedziec czy skacze od sasa do lasa.
    Na wolnych obrotah pokazuje 100mBar, jak sie go przegazuje i przytrzyma
    na obrotach to spada do około 40 a ponoc powinno być 10.

    >>> hahaha Super serwis :-D I tak dobrze, że w ogóle Ci o tym
    >>> powiedziano.
    >>>
    >> Wrecz sie tym chwalili ze oni tacy dokładni...
    >
    > No bo są! Dokładnie policzyli zyski na nieoczekiwanej przez klienta
    > wymianie oleju! :-) Gdyby powiedzieli na wstępie, że płukanie /
    > wypalanie DPF kosztuje X + Y za olej, to kwota mogłaby przerazić
    > klienta :-)
    >
    Chyba się nie rozumiemy...
    Zrobili wypalanie serwisowe i kazali jezdzic.
    Oleju nie wymienili, a ja dopiero duzo pozniej dowiedziałem sie, ze po
    tej procedurze powinno sie olej wymienic.
    Wiec de facto jezdziłem na rozrzedzonym, co biorac pod uwage juz i tak
    rzadki olej oraz długie interwały miedzy wymianami na pewno zby zdrowe
    dla silnika nie było.


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
    A może nawet jeszcze gorsza." Benjamin Hoff

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: