  • Data: 2009-03-17 12:01:37
    Temat: Re: Wypadek - zginął motocyklista.
    Od: Nikanor <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Mar, 12:32, Tom <t...@p...onet.pl> wrote:
    > To po co ci te 100 KM...nie skorzystasz z połowy tej mocy......Nikt
    > nie kupuje 100 KM żeby sobie jeździć prędkością zgodną z
    > przepisami...wystarczy mi spokojnie nawet 12 KM... Przekraczając
    > znacznie prędkość na motorze trzeba mieć niezwykłe umiejętności
    > żeby być bezpiecznym...na motorku błąd często oznacza, że nie masz
    > już czego się uczyć.

    Masz bardzo skrystalizowany pogląd na motocyklizm, widzę. Też tak
    miałem, zanim wsiadłem na motocykl. Ale nie przejmuj się. Zaczniesz
    jeździć - wszystko się będzie zmieniać, otworzą się nowe horyzonty,
    nieznane punkty widzenia. To bardzo fajne jest - poznawać świat na
    nowo zza tej szybki w kasku.

    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125 czyli razem około 110 KM]