  • 21. Data: 2019-10-27 12:25:01
    Temat: Re: Wypadek w Warszawie, taka ciekawostka
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chciałbym nieskromnie zauważyć że są jeszcze inne kodeksy niz kodeks drogowy. Ale
    żeby to zrozumieć trzeba przez dany przez boga Boga lejek patrzeć od wezszej strony.
    Dasz wiarę że można samochodem nie popełnić wykroczenia a odpowiadać za przestepstwo.

  • 22. Data: 2019-10-28 14:18:36
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, October 27, 2019 at 12:03:38 AM UTC+2, Shrek wrote:

    > Sczerze bardzo budujące jest jak to się zmienia. Ludzie zaczynają
    > reagować

    W ostatnia sobote ciotka na wsi (ok. 74 letnia) narzekala, ze poszerzaja glowna
    wiejska droge kosztem pobocza, tzn. montuja na obrzezu kraweznik z odwodnieniem i do
    tego ma byc rowno asfalt. Boi sie, ze nie bedzie ktoredy isc (brak chodnika). Podobno
    ostatnio mijajace sie samochody "zepchnely" jej siostre w podobnym wieku (czyli moja
    druga ciotke) do rowu, przez dluzsza chwile miala problemy z wyjsciem na droge...
    pomogl jej sasiad, ktory przejezdzajac poznal ja i zawrocil...
    I okazuje sie, ze byl to drugi juz taki przypadek, z tym ze poprzednia kobita (tez
    starsza babcia) spedzila w tym rowie ~5 godzin, bo nikt sie nie zatrzymal, a ruch tam
    calkiem spory :(

  • 23. Data: 2019-10-28 14:54:49
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-10-26 o 23:27, Tomasz Pyra pisze:

    > Do tego motywujące komentarze z tłumu w stylu "nie żyje na pewno".

    Widocznie to jakiś lekarz był. ;)

  • 24. Data: 2019-10-28 16:54:52
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-10-28 o 14:18, WS pisze:
    > pomogl jej sasiad, ktory przejezdzajac poznal ja i zawrocil...

    Dobrze, że ja poznał bo do dziś by w rowie leżała. :-)

    Robert

  • 25. Data: 2019-10-28 19:10:29
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, October 28, 2019 at 4:55:03 PM UTC+1, Robert Wańkowski wrote:

    > Dobrze, że ja poznał bo do dziś by w rowie leżała. :-)

    Pewnie tak by bylo ;)
    problem w tym, ze pewnie sporo ludzi widzialo, ale jak lezy w rowie => pijany :(

  • 26. Data: 2019-10-28 19:15:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.10.2019 o 19:10, WS pisze:

    > Pewnie tak by bylo ;)
    > problem w tym, ze pewnie sporo ludzi widzialo, ale jak lezy w rowie => pijany :(

    Naprawdę się poprawia - choć nie wiem jak po wioskach.

    --
    Shrek