  • 1. Data: 2018-12-25 23:51:57
    Temat: Wypadek w Szklarskiej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Ten nie mial szczesliwych swiat

    https://gazetawroclawska.pl/wypadek-w-szklarskiej-po
    rebie-auto-wpada-na-chodnik-ci-ludzie-cudem-unikneli
    -smierci-film-z-monitoringu/ar/13762457

    Ale wlasciwie to od czego zginal ?

    Uderzenie takie silne ?

    J.

  • 2. Data: 2018-12-26 01:05:13
    Temat: Re: Wypadek w Szklarskiej
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-25 23:51, J.F. wrote:

    > Ten nie mial szczesliwych swiat
    >
    > https://gazetawroclawska.pl/wypadek-w-szklarskiej-po
    rebie-auto-wpada-na-chodnik-ci-ludzie-cudem-unikneli
    -smierci-film-z-monitoringu/ar/13762457

    Reklamy

  • 3. Data: 2018-12-26 10:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > https://gazetawroclawska.pl/wypadek-w-szklarskiej-po
    rebie-auto-wpada-
    > na-chodnik-ci-ludzie-cudem-unikneli-smierci-film-z-m

    Za wolno jechał...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 4. Data: 2018-12-26 20:30:09
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-12-25 o 23:51, J.F. pisze:

    > Ale wlasciwie to od czego zginal ?

    Nagła utrata prędkości.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2018-12-26 20:35:03
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-12-26 o 01:05, kk pisze:

    > Reklamy

    AdGuard
    Mi zatrzymał na tej stronie 68 reklam.
    i debile piszą "odblokujcie"
    za wuja wafla. Albo zaczną wreszcie szanować drugą stronę i
    automagicznie nie włączać darcia się reklam na cały ryj oraz
    fullscrenowych wyskakujących których nie da się zamknąć.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2018-12-26 21:01:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-12-26 o 20:35, Irokez pisze:
    > piszą "odblokujcie"
    A poniżej "odblokuję następnym razem" i można ten film obejrzeć.

    Robert

  • 7. Data: 2018-12-27 00:03:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Dec 2018 20:30:09 +0100, Irokez napisał(a):

    > Nagła utrata prędkości.

    Hm
    -czy naprawde taka nagla ? W kamerze wygladalo, jakby pedzil ostro,
    ale tam raczej nie ma waunkow na szybka jazde.
    No - niby akurat zakret po "dlugiej prostej", ale miejscowy kierowca
    by sie IMO nie odwazyl. I pod gorke, wiec hamowac latwo.

    -a co ze strefami zgniotu, poduszkami, pasami ?

    -barierki jeszcze po drodze byly, powinny spowolnic

    - w co on w ogole przywalil - tam okna, drzwi, a szkla jakby malo sie
    sypie - akurat w betonowy slup muru?

    -kat przywalenia normalnie powinien zlagodzic skutki, ale jesli akurat
    trafil na kant ...

    https://goo.gl/maps/XRRsNgKpeA62

    J.

  • 8. Data: 2018-12-27 00:51:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    78 lat mial. Mogl umrzec ze starosci. Mogl miec wylew. Mogl miec zawal.

  • 9. Data: 2018-12-27 01:07:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Dec 2018 15:51:38 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > 78 lat mial. Mogl umrzec ze starosci. Mogl miec wylew. Mogl miec zawal.

    O, a sie wlasnie zastanawial, czy odwrotnie nie bylo - najpierw zmarl,
    a potem byl wypadek ...

    J.

  • 10. Data: 2018-12-27 12:58:17
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-12-27 o 00:03, J.F. pisze:

> [...]
    > ale tam raczej nie ma waunkow na szybka jazde.
    > No - niby akurat zakret po "dlugiej prostej", ale miejscowy kierowca

    cooo.... jaaa nie dam raadyy? (bulgoczącym zapitym głosem)

    --
    Irokez