  • 11. Data: 2018-12-27 13:01:18
    Temat: Re: Wypadek w Szklarskiej
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-12-27 o 01:07, J.F. pisze:

    > O, a sie wlasnie zastanawial, czy odwrotnie nie bylo - najpierw zmarl,
    > a potem byl wypadek ...

    Piszą że przez 20 kilometrów babka jechała za nim dzwoniąc na policję że
    auto się zatacza i kosi znaki drogowe. Widać, że policja olała to
    czekając aż się sam gdzieś zatrzyma. No i się zatrzymał.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2018-12-27 17:34:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    daj linka do informacji ze 20 kilometrow jechal zygzakiem i scinal znaki.

  • 13. Data: 2018-12-27 19:24:40
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > daj linka do informacji ze 20 kilometrow jechal zygzakiem i scinal znaki.

    w pierwszym poście

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2018-12-27 20:02:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Daj linka do tekstu w ktorym wystepuje liczba 20. W pierwszym linku z pierwszego
    postu nie wystepuje zadna informacja ze 20 kilometrtow dziwnie jechal.

  • 15. Data: 2018-12-27 20:53:19
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Daj linka do tekstu w ktorym wystepuje liczba 20. W pierwszym linku z pierwszego
    postu nie wystepuje zadna informacja ze 20 kilometrtow dziwnie jechal.

    "Wczoraj dziewczyna komentowala ze jechala za nim od jeleniej jakies
    20km. Pijany i dzwonila na policje ale nie bylo interwencji."

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2018-12-27 21:33:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie w linku na ktory sie powolujesz. To po co sie powolujesz na cos co sie nie
    liczy? Link do tej co mowila ze 20kilometrow jechal zygzakiem masz?

  • 17. Data: 2018-12-27 22:05:37
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > To nie w linku na ktory sie powolujesz. To po co sie powolujesz na cos co sie nie
    liczy? Link do tej co mowila ze 20kilometrow jechal zygzakiem masz?

    scroll Ci nie działa czy jak?
    Przewiń na dół.
    Nie widziałem tego materiału, pewnie w lokalnym czymś się wypowiadała,
    ale podobny koment gdzieś na innej lokalnej gazecie był.

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2018-12-28 00:41:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Dec 2018 12:58:17 +0100, Irokez napisał(a):

    > cooo.... jaaa nie dam raadyy? (bulgoczącym zapitym głosem)

    Ale pijaki tak latwo nie umieraja :-)

    J.