  • 1. Data: 2018-12-23 11:21:51
    Temat: Tescik opon
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://youtu.be/S_KZWglOrD0?t=300

    Przypadkowe wyniki, czy cos w tym jest ?

    J.

  • 2. Data: 2018-12-23 11:36:09
    Temat: Re: Tescik opon
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.12.2018 o 11:21, J.F. pisze:
    > https://youtu.be/S_KZWglOrD0?t=300
    >
    > Przypadkowe wyniki, czy cos w tym jest ?

    Za długie - jakaś tabelka w którymś momencie podsumowująca wszystko?

    A tak wogóle to testowali tylko w warunkach letnich.

    Shrek

  • 3. Data: 2018-12-23 11:58:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 23 Dec 2018 11:21:51 +0100, J.F.

    > Przypadkowe wyniki, czy cos w tym jest ?

    Nie wiem czemu raz podają marki opon, a raz nie podają.
    Taki test to o kant dupy potłuc.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2018-12-23 12:18:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Za długie - jakaś tabelka w którymś momencie podsumowująca wszystko?
    >A tak wogóle to testowali tylko w warunkach letnich.

    Ale i tak niektorych moze zaskoczyc wynik dla "wielosezonowej" ...
    tylko jakiej,
    a innych - zimowka na deszczu. Calkiem dobra.

    I ta "topowa opona letnia", co na mokrym sobie nie radzi :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-12-23 13:26:19
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2018 o 11:21 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > https://youtu.be/S_KZWglOrD0?t=300
    >
    > Przypadkowe wyniki, czy cos w tym jest ?

    Nic w tym nie ma, żadnej głębi.

    Ktoś to dobrze podsumował:

    "Ale bzdury! Test ustawiony, żeby nie kupować opon całorocznych. Do testu
    został wybrany, co widać na filmie (6 min. 33 sec.), ponad 12-to letni
    Goodyear Eagle Vector , który 9 lat temu został zastąpiony przez kolejną
    generację i 2 lata temu przez następną a jest porównywany z najnowszymi
    modelami opon seryjnie montowanymi na pierwszy montaż!"

    W każdej klasie opon (premium, budżet) masz opony lepsze i gorsze. Za
    pomocą takich testów jak ten powyżej możesz udowodnić wszytko, nawet
    absurdy, wystarczy dobrać do testu opony z odpowiednimi etykietami. A
    jeśli to co ktoś powyżej napisał jest prawdą to ten test to jedna wielka
    manipulacja.

    TG

  • 6. Data: 2018-12-23 14:43:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

> [...]

    >absurdy, wystarczy dobrać do testu opony z odpowiednimi etykietami. A
    >jeśli to co ktoś powyżej napisał jest prawdą to ten test to jedna

    Akurat GY Vector to byla jedna z topowych opon, a przynajmniej na taka
    pozowala.
    I nawet 12 lat temu miala byc dobra.

    12 lat ? tam jeszcze troche bieznika jest, to chyba nie jezdzila 12
    lat ...

    J.

  • 7. Data: 2018-12-23 21:04:20
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2018 o 14:43 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Akurat GY Vector to byla jedna z topowych opon, a przynajmniej na taka
    > pozowala.
    > I nawet 12 lat temu miala byc dobra.
    >
    > 12 lat ? tam jeszcze troche bieznika jest, to chyba nie jezdzila 12 lat

    12 letnia opona nadaje się na śmietnik, szkoda nawet dawać 10 zł
    gumiarzowi za założenie na felgę.

    TG

  • 8. Data: 2018-12-24 07:02:24
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 23 grudnia 2018 05:19:58 UTC-6 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > tylko jakiej,
    > a innych - zimowka na deszczu. Calkiem dobra.
    >
    > I ta "topowa opona letnia", co na mokrym sobie nie radzi :-)

    No wlasnie. Taki troche test bez wyniku.
    Albo z wynikiem: Kupujcie zimowki, dobre.

    Kiepski wniosek :)

  • 9. Data: 2018-12-24 13:43:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 23 Dec 2018 14:43:46 +0100, w <5c1f914f$0$505$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > pozowala.
    > I nawet 12 lat temu miala byc dobra.
    >
    > 12 lat ? tam jeszcze troche bieznika jest, to chyba nie jezdzila 12

    Czasami zastanawiam się czy trollujesz czy się wygłupiasz.

  • 10. Data: 2018-12-24 14:27:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 23 Dec 2018 14:43:46 +0100, J.F.

    > 12 lat ? tam jeszcze troche bieznika jest, to chyba nie jezdzila 12
    > lat ...

    Po 12 latach opona nadaje się na śmietnik, nawet jak leżakowała. Moje po 10
    latach całe już popękane (GYUG7), do tego stopnia, że gumiarz odmówił
    naprawy.

    --
    Pozdor
    Myjk