  • Data: 2015-10-01 11:35:10
    Temat: Re: Wypadek - poślizg
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Cóż, gdyby nie drzewa sporo kierowców szybkiej jazdy jeździłoby pewnie tak z
    > dodatkowe +10...+20, bo "najwyżej wypadnę w pole" -

    Podobnie jak Ty jestem zwolennikiem kary smierci. Na tym konczy sie
    zbieznosc naszych pogladow, ja chce tak karac mordercow, Ty za
    przekroczenie predkosci, albo blad, czy brak doswiadczenia. Ja chce,
    zeby wina byla ustalona przez wszystkie instancje sadowe i orzekana po
    udowodnieniu winy ponad wszelka watpliwosc wyjatkowo rzadko i za
    wyjatkowe zbrodnie, Ty chcesz, zeby wyrok byl wykonywany na miejscu od
    razu bez wzgledu na okolicznosci.
    Uwazasz, ze ta dziewczyna zasluzyla na smierc?

    > zapominając o autach z
    > naprzeciwka.

    Wypadniecie z zakretu zakonczone czolowka wymaga bardzo nieszczesliwego
    zbiegu okolicznosci, jest malo prawdopodobne. Zderzenie z drzewem jest
    za to pewne i jesli cos jest malo prawdopodobne, to przezycie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa