  • 21. Data: 2009-05-21 14:56:34
    Temat: Re: Trzymajcie kciuki
    Od: ggx <g...@g...ggx>

    W dniu 2009-05-21 13:45, j...@g...pl pisze:

    > - nie działający system czyszczenia matrycy ...

    jaki?

    --
    pzdrv!
    ggx

  • 22. Data: 2009-05-21 15:28:56
    Temat: Re: Wyniki czyszczenia na mokro
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 21 of May 2009 16:19, Matt wrote:

    > Przy f29 widać jeden mały pyłek, ale przy mniejszych numerach już nic
    > nie widać, tylko czysty obraz.

    Takie warunki, żeby było widać ten pyłek, *praktycznie* nie występują.

    > Użyłem takich szpatułek i płynu do czyszczenia na mokro polskiej
    > produkcji, są na allegro, gdyby ktoś pytał. Nie będę reklamował, jak
    > ktoś będzie szukał to sobie znajdzie. Jestem zadowolony, bo już
    > myślałem, że czeka mnie serwis, demontaż filtra sprzed matrycy i w
    > ogóle kaszana.

    U mnie, jak grucha nie pomogła, zadziałała zwykła wata na patyku
    zamoczona w izopropanolu. A najwięcej czasu i wysiłku poszło na
    sprawdzenie czy kurz po pokoju nie lata i takie zorganizowanie
    akcji żeby powietrzem nie ruszać :-)

    --
    nb

  • 23. Data: 2009-05-21 16:02:34
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "nb" napisał
> [...]
    > zamoczona w izopropanolu. A najwięcej czasu i wysiłku poszło na
    > sprawdzenie czy kurz po pokoju nie lata i takie zorganizowanie

    OT
    Ja sobie kiedyś zafundowałem fantastyczną zabawę w wymianę matówki.
    Osiem demontaży pod rząd (w tym parę razy poszukiwanie śrubek w komorze
    lustra) i cały czas jakieś małe czarne włoski albo na matówce albo na szybce
    pod matówką.
    W pewnym momencie domyśliłem się, że to kanapa tak sieje - gdyby nie ta
    matówka to nigdy bym nie pomyslał, że w powietru może być tyle syfu od
    materiału tej kanapy.
    Jedna operacja w kuchni, na spokojnie (bez ruszania powietrza) załatwiła
    sprawę. Ale co się nawkurwiałem to moje - demontaż matowki w C 20D to nie
    była taka prosta operacja bo nie był on konstrukcyjnie przewidziany do
    gmerania przy tym ; ) Ze złości już mi się ręce trzęsły : )

    adam

  • 24. Data: 2009-05-22 06:30:07
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Thu, 21 May 2009 15:12:39 +0200, nb napisał(a):

    > A burczenie aparatu podczas wyłączania - według instrukcji - to właśnie
    > czyszczenie matrycy. Szkoda, że nie napisane dokładniej jak to działa.
    > Strzepuje zanieczyszczenia? Co się z nimi dzieje? Bo za mieszacz kurzu
    > to ja dziękuję.

    Dokładnie się to nazywa Strzepacz Kurzu i jest on połączony za
    pośrednictwem Taśmowego Systemu Przenoszenia z Zasobnikiem, z którego to
    nanoroboty przenoszą drobiny Tunelami do Anihilatora (BTW burczenie jest
    de facto tupotem nóżek) .
    Pierwotny zamysł był inny i miał to być Strzepacz Kurzu wraz z (pardą)
    Układem Wydalniczym w spodzie aparatu, ale japońscy konstruktorzy nie
    uporali się z problemem kształtu i średnicy otworu, dlatego zastosowano
    prostszą metodę anihilacji.

    ;)

    --
    Pozdr. piątkowo
    Grzegorz

  • 25. Data: 2009-05-22 12:43:05
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Grzegorz Góra <g...@p...fr> napisał(a):
> [...]
    > Układem Wydalniczym w spodzie aparatu, ale japońscy konstruktorzy nie
    > uporali się z problemem kształtu i średnicy otworu, dlatego zastosowano

    Nanoroboty napier..lają w kurz laserami i to jest to burczenie

    (pardą)

    Maciej