    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Wyniki Konkursu Fotograficznego NG
    Date: Fri, 8 Oct 2010 10:20:54 +0200

    On 2010-10-07 15:25:27 +0200, T...@s...in.the.world said:

    > A kto ja wnosil?

    Ekipa prawdziwych alpinistów, którą zabrała ze sobą.

    > Czy sadzisz ze na takich wysokosciach ktokolwiek bylby w stanie wniesc
    > kogokoliwek na plecach?

    Poczytaj trochę o historii himalaistyki. Było wiele przypadków, jak
    "zdobywcy" byli wnoszeni na plecach przez Sherpów, po to by na własnych
    nogach przejść ostatnie 100 metrów, tragarzom polecając pozostanie
    niżej.

    > Owszem, wlasnie takie osoby sa meidialne.

    Mam odmienne zdanie. Co nie zmienia faktu, że weszli bez kamer, fleszy
    i megalansu. Ale widać mają braki w dziedzinie autopromocji. Tak czy
    siak, mam alergię na tą panią, jako że również mam więcej niż blade
    pojęcie o niektórych dyscyplinach, którymi się lansowała i przypadkiem
    dysponuję relacjami z pierwszej ręki o jej realnych osiągnięciach (a
    raczej ich braku), co zupełnie nie licuje z wizerunkiem jaki sobie
    kreuje (określenie bardzo na miejscu) w mediach.

    A wracając do konkursu - z tego co sprawdziłem w żiry byli jeszcz
    Tomaszewski i Sikora, a ci panowie na fotografii akurat się znają
    zdecydowanie bardziej. I mimo że nie mam aż tak krytycznej oceny
    poziomu tych zdjęć jak coponiektórzy w tym wątku, to wyróżnienie
    niektórych mnie zadziwia.

    de Fresz