  • 21. Data: 2010-07-06 00:19:42
    Temat: Re: Wynajem samochodu bez KK
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 05 Jul 2010 23:02:57 +0200, J.F. napisał(a):

    > No to juz wiesz co wylosujesz - kredyt gotowkowy :-)

    Powoli, to jest nowe losowanie ;) Dopiero nastąpiło zwolnienie blokady.

    Swoją drogą porypało ich w tych bankach. Jako student dostałem KK na
    piękne oczy z limitem 1/2 tego o co wnioskuję teraz. Żeby nie warunki tej
    karty to bym się na nich wypiął po pierwszych żądaniach.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 22. Data: 2010-07-06 09:45:53
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Brzezi" <b...@g...com> wrote in message
    > pon, 05 lip 2010 o 20:24 GMT, Iguan007 napisał(a):

    > A mozesz podac co to za bank? i mniej wiecej rzad wielkosci limitu?

    Tak moge, ale nie wnosi nic do dyskusji.

    >bo
    > karty no rozdaja nawt w marketach, tylko ze limit 500 czy nawet 1500zl to
    > na wynajem samochodu moze byc troche za malo...

    No wiec widzisz, da sie karte dostac bez problemu. A limit nie ma znaczenia.
    Mozesz miec limit nawet 1zl, ale wplacic swoje 10000zl i wynajac samochod za
    10001zl. To, ze karta nazywa sie "kredytowa" nie oznacza ze musisz korzystac
    tylko z pozyczonych pieniedzy. Z karty kredytowej mozna korzystac tak jak z
    normalnej debetowej. Tyle, ze jest akceptowana np. w przypadku wynajmu tego
    nieszczesnego samochodu. Sklep internetowy czy wypozyczalnia samochodow nie
    widzi ile masz limitu a ile swoich pieniedzy.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 23. Data: 2010-07-06 09:59:11
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Brzezi pisze:

    > A mozesz podac co to za bank?

    mBank

    >i mniej wiecej rzad wielkosci limitu?

    2x10kzl

    > bo
    > karty no rozdaja nawt w marketach, tylko ze limit 500 czy nawet 1500zl to
    > na wynajem samochodu moze byc troche za malo...

    :)
    Widac zle Ci z oczu patrzy ;P

    > Aby dostac karte studencka, trzeba przyniesc zaswiadczeni z uczelni...

    Smieszne sa te karty dla studentow.
    Lepiej dostac taka zwykla z jakims normlanym limitem, bez zadnych
    zaswiadczen.

    > Czesto tez rozne banki przysylaja oferte niby "spersonalizowana", albo
    > nawet dzwonia z banku ze oferuja karte ze sporym limitem, czlowiek sie
    > zgadza, sklada wniosek i dostaje sie odpowiedz negatywna... to jest dopiero
    > paradoks...

    Ja dostalem od banku dwie z ich inicjatywy w sumie.
    A teraz jaki jest przepis na to, aby dostac karte nawet o nia nie
    proszac z jakims sensownym limitem?
    Wystarczy robic w ciagu roku jak najwieksze obroty na rachunku bankowym,
    np. wyplaty, ktore otrzymujesz, pieniadze, ktore sam wplacasz i
    wyplacasz (sporo nabija jak sie ma rachunek maklerski i pieniadze ciagle
    przechodza z jednego rachunku na drugi).
    Tym sposobem, mozesz nie miec pracy, mozesz nie miec za wiele pieniedzy
    na koncie, a dostaniesz karte kredytowa z limitem np. 10kzl.
    A bank sie cieszy jak masz duzo KK, bo placisz co roku oplate, placisz
    nia w sklepach, skad tez maja prowizje o oprocentowaniu nie
    wspominajac... czysty zysk.

    --
    Karolek

  • 24. Data: 2010-07-06 10:55:13
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 06 lip 2010 o 09:45 GMT, Iguan007 napisał(a):

    > Tak moge, ale nie wnosi nic do dyskusji.

    To troche NTG, ale byloby dobra informacja, nie wiem kiedy wyrabiales
    karte, ale ostatnimi czasy po peknieciu banki finansowej banki surowo
    zaostrzyly procedure wydawania kart, i to co napisales ze to zajmuje kilka
    minut, to jest raczej wyjatek, niz regola, stad moje pytanie gdzie, bo
    jezeli nadal tak jest, to zawsze moze sie to komus przydac...

> [...]
    > nieszczesnego samochodu. Sklep internetowy czy wypozyczalnia samochodow nie
    > widzi ile masz limitu a ile swoich pieniedzy.

    I znowu czesciowo mijasz sie z prawda, nie wszedzie bedzie to dzialac tak
    jak opisales, rozne banki maja rozne obostrzenia do takiego procederu, np.
    jezeli karta ma limit 500zl, to tylko taki mozesz wykorzystac mimo ze
    wplacisz na nia nawet 10000...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 25. Data: 2010-07-06 11:44:34
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    > jezeli karta ma limit 500zl, to tylko taki mozesz wykorzystac mimo ze
    > wplacisz na nia nawet 10000...

    Ktora karta i w jakim banku ma limit dzienny transakcji bezgotowkowych 500zl
    ktorego nie mozna zmienic?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 26. Data: 2010-07-06 12:00:22
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 06 lip 2010 o 11:44 GMT, Iguan007 napisał(a):

    > "Brzezi" <b...@g...com> wrote in message
    >
    > Ktora karta i w jakim banku ma limit dzienny transakcji bezgotowkowych 500zl
    > ktorego nie mozna zmienic?

    Limit dzienny i limit karty to dwa rozne limity

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 27. Data: 2010-07-06 12:10:07
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    > Limit dzienny i limit karty to dwa rozne limity

    Wiec o czym pisales tutaj "bo
    karty no rozdaja nawt w marketach, tylko ze limit 500 czy nawet 1500zl to
    na wynajem samochodu moze byc troche za malo"? Napisalem,ze na karte mozesz
    sobie wplacic wlasne srodki. To niby dlaczego nie da sie za ten sanmochod
    taka karta z marketu zaplacic? Mozesz rozwinac?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 28. Data: 2010-07-06 12:54:37
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 06 lip 2010 o 12:10 GMT, Iguan007 napisał(a):

> [...]
    > sobie wplacic wlasne srodki. To niby dlaczego nie da sie za ten sanmochod
    > taka karta z marketu zaplacic? Mozesz rozwinac?

    To ze "limit dzienny <= limit karty", a majac karte 500 czy 1000zl, chyba
    ciezko bedzie sie zmiescic w oplacie za samochod + kaucja...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 29. Data: 2010-07-06 13:01:03
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    > wto, 06 lip 2010 o 12:10 GMT, Iguan007 napisał(a):

    > To ze "limit dzienny <= limit karty", a majac karte 500 czy 1000zl, chyba
    > ciezko bedzie sie zmiescic w oplacie za samochod + kaucja...

    Wiec ponawiam pytanie:"Ktora karta i w jakim banku ma limit dzienny
    transakcji bezgotowkowych 500zl
    ktorego nie mozna zmienic"? Zwyczajnie nie wierze,ze ktorys bank zabroni Ci
    zaplacic za samochod 600zl jesli wplaciles sobie na karte 10000, ale masz
    500 zl limitu kredytowego. Wiec jesli naprawde znasz taki ktory tego
    zabrania to poprosze o konktrety. Regulaminy sa dostepne online wiec chetnie
    poczytam.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 30. Data: 2010-07-06 15:23:17
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Brzezi" <b...@g...com> wrote in message

    > To ze "limit dzienny <= limit karty", a majac karte 500 czy 1000zl, chyba
    > ciezko bedzie sie zmiescic w oplacie za samochod + kaucja...

    Ale ty chyba mowisz o limicie wyplat z bankomatu?

    Pozdrawiam
    Kamil