  • 31. Data: 2010-07-06 15:24:01
    Temat: Re: Wynajem samochodu bez KK
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Brzezi pisze:

    > To troche NTG, ale byloby dobra informacja, nie wiem kiedy wyrabiales
    > karte, ale ostatnimi czasy po peknieciu banki finansowej banki surowo
    > zaostrzyly procedure wydawania kart, i to co napisales ze to zajmuje kilka
    > minut, to jest raczej wyjatek, niz regola, stad moje pytanie gdzie, bo
    > jezeli nadal tak jest, to zawsze moze sie to komus przydac...

    ROTFL :P
    Napisze krotko, bzdura.
    Jak karty rozdawali, tak rozdaja dalej.

    > I znowu czesciowo mijasz sie z prawda, nie wszedzie bedzie to dzialac tak
    > jak opisales, rozne banki maja rozne obostrzenia do takiego procederu, np.
    > jezeli karta ma limit 500zl, to tylko taki mozesz wykorzystac mimo ze
    > wplacisz na nia nawet 10000...

    Po co komu karta z limitem 500zl?
    Daja takie? Chyba dzieciom zeby mialy na lody ;P

    --
    Karolek

  • 32. Data: 2010-07-06 15:27:21
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Iguan007" <i...@p...onet.pl> wrote in message

    > "Brzezi" <b...@g...com> wrote in message

    > Tak moge, ale nie wnosi nic do dyskusji.

    > No wiec widzisz, da sie karte dostac bez problemu. A limit nie ma
    > znaczenia. Mozesz miec limit nawet 1zl, ale wplacic swoje 10000zl i
    > wynajac samochod za 10001zl. To, ze karta nazywa sie "kredytowa" nie
    > oznacza ze musisz korzystac tylko z pozyczonych pieniedzy. Z karty
    > kredytowej mozna korzystac tak jak z normalnej debetowej. Tyle, ze jest
    > akceptowana np. w przypadku wynajmu tego nieszczesnego samochodu. Sklep
    > internetowy czy wypozyczalnia samochodow nie widzi ile masz limitu a ile
> [...]

    Ciekawa teoria, ale jeszcze nie widzialem karty kredytowej, w ktorej mozna
    nadplacic cokolwiek powyzej 0.00. Chyba, ze to jakis polski ewenement na
    skale swiatowa.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 33. Data: 2010-07-06 15:38:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > ROTFL :P
    > Napisze krotko, bzdura.
    > Jak karty rozdawali, tak rozdaja dalej.

    Ale kryteria inne.
    Jak masz jakiś duży kredyt, np. na chatę, to o karcie ze sporym limitem
    możesz zapomnieć.

  • 34. Data: 2010-07-06 15:39:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Iguan007" <i...@p...onet.pl> napisał
    > Wiec ponawiam pytanie:"Ktora karta i w jakim banku ma limit
    > dzienny transakcji bezgotowkowych 500zl
    > ktorego nie mozna zmienic"? Zwyczajnie nie wierze,ze ktorys bank
    > zabroni Ci zaplacic za samochod 600zl jesli wplaciles sobie na
    > karte 10000, ale masz 500 zl limitu kredytowego.

    Tak jakbys chcial to juz nie jest karta kredytowa - ta nie wymaga
    "wplacania".

    Ale nawet i one maja limit _operacji_ dziennych - np po to zebys w
    razie kradziezy nie byl zbyt duzo stratny .. albo zeby bank nie byl
    za duzo stratny :-)

    Tak czy inaczej - wypozyczajac samochod np na tydzien trzeba miec
    limit wiekszy niz 1000zl.
    A wypozyczalnie raczej lubia karty naprawde kredytowe - bedzie
    mozna pozniej obciazyc mandatami, czy innymi szkodami, i nie okaze
    sie ze "konto zlikwidowane". No i bank raczej zna taka osobe, a nie
    jest to produkt sprzedawany anonimowo w kiosku.

    J.

  • 35. Data: 2010-07-06 15:59:48
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Cavallino pisze:

    > Ale kryteria inne.
    > Jak masz jakiś duży kredyt, np. na chatę, to o karcie ze sporym limitem
    > możesz zapomnieć.

    A to to mozliwe.
    Banki lubia rozdawac kredyty tym, ktorzy dlugow nie maja (ale tak to
    bylo chyba od zawsze) ;>

    --
    Karolek

  • 36. Data: 2010-07-06 16:13:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A to to mozliwe.
    > Banki lubia rozdawac kredyty tym, ktorzy dlugow nie maja (ale tak to bylo
    > chyba od zawsze) ;>

    Nie, jeszcze kilka lat temu zdolność kredytowa była liczona zupełnie inaczej
    i gdzie byś nie poszedł, to kartę dostawałeś, o ile oczywiście nie byłeś
    bankrutem, a czasem nawet wtedy.

  • 37. Data: 2010-07-06 16:36:10
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    kamil wrote:
    > Ciekawa teoria, ale jeszcze nie widzialem karty kredytowej, w ktorej
    > mozna nadplacic cokolwiek powyzej 0.00.

    To musisz do Polski przyjechać, do Europy albo na tę planetę.
    Masz nr konta i wpłacasz.
    I już.

    --
    Bydlę

  • 38. Data: 2010-07-06 16:39:03
    Od: PaPi <...@...3>

    > Och! pewnością jest tak, jak piszesz.
    > Tylko - widocznie błędnie - założyłem że ktoś kupujący bilet do Turcji i
    > chcący tam jeździć autem MA pieniądze.
    > Jeśli to zwykły gołodupiec, to cofam, com o kartach napisał.

    A po cholere komus kto ma pieniadze karta kredytowa ?
    Nie wystarczy zwykla debetowa ?

  • 39. Data: 2010-07-06 16:56:41
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    PaPi pisze:

    > A po cholere komus kto ma pieniadze karta kredytowa ?
    > Nie wystarczy zwykla debetowa ?

    Ktos kto ma pieniadze nie trzyma ich zazwyczaj na koncie, tylko je
    inwestuje.
    Zatem niby je ma, ale nie ma.
    KK w takim przypadku to swietne rozwiazanie, bo jak trzeba kasy to jest
    pod reka.

    --
    Karolek

  • 40. Data: 2010-07-06 17:48:27
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 6 Jul 2010 14:27:21 +0100, kamil napisał(a):

    > Ciekawa teoria, ale jeszcze nie widzialem karty kredytowej, w ktorej mozna
    > nadplacic cokolwiek powyzej 0.00.

    Ja nie widziałem takiej, której nie można nadpłacić - choć oczywiście nie
    twierdzę, iż widziałem wszystkie.

    AK