    From: Brzezi <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wynajem samochodu bez KK
    Date: Tue, 6 Jul 2010 10:55:13 +0200

    wto, 06 lip 2010 o 09:45 GMT, Iguan007 napisał(a):

    > Tak moge, ale nie wnosi nic do dyskusji.

    To troche NTG, ale byloby dobra informacja, nie wiem kiedy wyrabiales
    karte, ale ostatnimi czasy po peknieciu banki finansowej banki surowo
    zaostrzyly procedure wydawania kart, i to co napisales ze to zajmuje kilka
    minut, to jest raczej wyjatek, niz regola, stad moje pytanie gdzie, bo
    jezeli nadal tak jest, to zawsze moze sie to komus przydac...

    > No wiec widzisz, da sie karte dostac bez problemu. A limit nie ma znaczenia.
    > Mozesz miec limit nawet 1zl, ale wplacic swoje 10000zl i wynajac samochod za
    > 10001zl. To, ze karta nazywa sie "kredytowa" nie oznacza ze musisz korzystac
    > tylko z pozyczonych pieniedzy. Z karty kredytowej mozna korzystac tak jak z
    > normalnej debetowej. Tyle, ze jest akceptowana np. w przypadku wynajmu tego
    > nieszczesnego samochodu. Sklep internetowy czy wypozyczalnia samochodow nie
    > widzi ile masz limitu a ile swoich pieniedzy.

    I znowu czesciowo mijasz sie z prawda, nie wszedzie bedzie to dzialac tak
    jak opisales, rozne banki maja rozne obostrzenia do takiego procederu, np.
    jezeli karta ma limit 500zl, to tylko taki mozesz wykorzystac mimo ze
    wplacisz na nia nawet 10000...

    Pozdrawiam
    Brzezi