    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wynajem samochodu bez KK
    Date: Tue, 06 Jul 2010 09:59:11 +0200

    Brzezi pisze:

    > A mozesz podac co to za bank?

    mBank

    >i mniej wiecej rzad wielkosci limitu?

    2x10kzl

    > bo
    > karty no rozdaja nawt w marketach, tylko ze limit 500 czy nawet 1500zl to
    > na wynajem samochodu moze byc troche za malo...

    :)
    Widac zle Ci z oczu patrzy ;P

    > Aby dostac karte studencka, trzeba przyniesc zaswiadczeni z uczelni...

    Smieszne sa te karty dla studentow.
    Lepiej dostac taka zwykla z jakims normlanym limitem, bez zadnych
    zaswiadczen.

    > Czesto tez rozne banki przysylaja oferte niby "spersonalizowana", albo
    > nawet dzwonia z banku ze oferuja karte ze sporym limitem, czlowiek sie
    > zgadza, sklada wniosek i dostaje sie odpowiedz negatywna... to jest dopiero
    > paradoks...

    Ja dostalem od banku dwie z ich inicjatywy w sumie.
    A teraz jaki jest przepis na to, aby dostac karte nawet o nia nie
    proszac z jakims sensownym limitem?
    Wystarczy robic w ciagu roku jak najwieksze obroty na rachunku bankowym,
    np. wyplaty, ktore otrzymujesz, pieniadze, ktore sam wplacasz i
    wyplacasz (sporo nabija jak sie ma rachunek maklerski i pieniadze ciagle
    przechodza z jednego rachunku na drugi).
    Tym sposobem, mozesz nie miec pracy, mozesz nie miec za wiele pieniedzy
    na koncie, a dostaniesz karte kredytowa z limitem np. 10kzl.
    A bank sie cieszy jak masz duzo KK, bo placisz co roku oplate, placisz
    nia w sklepach, skad tez maja prowizje o oprocentowaniu nie
    wspominajac... czysty zysk.

    --
    Karolek