  • Data: 2012-11-02 14:54:46
    Temat: Re: Wymuszenie pierwszeństwa
    Od: <6...@8...145446.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Uncle Pete w
    <news:5093ace3$1@news.home.net.pl>:

    > To prawda, ale tylko część całej prawdy. Ponieważ nie zwalnia to z
    > konieczności patrzenia na znaki drogowe,

    Ano nie.

    > zwłaszcza jak się jeździ
    >(sądząc po blachach na zdjęciu) po obcym mieście.

    Dzisiaj w "obcym" (sądząc po moich blachach) mieście jeden lokalny silnie
    zdziwiony był, że z pasa do jazdy lewo/prosto pojechałem prosto i go
    obtrąbiłem gdy mi sie z prawej wpychał z pasa do jazdy w prawo, drugi
    lokalny był zdziwiony, że mu pod prąd (miałem D-3, on miał B-2) nie dałem
    jechać i musiał na wstecznym 30 metrów przejechać (ale mu to szło...).

    Takie to miasto "obce", że w nim 20 lat przemieszkałem i regularnie raz, dwa
    razy w miesiącu odwiedzam, tak więc nie sądź po blachach...

    --
    'Tom N'