  • Data: 2012-11-02 13:43:37
    Temat: Re: Wymuszenie pierwszeństwa
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 02 Nov 2012 13:07:36 +0100, The_EaGle

    > Rozwiązanie polegające na tworzeniu skrzyżowań równorzędnych jest BARDZO
    > DOBRE ale tam gdzie mamy do czynienia z do DOBRZE OZNAKOWANYM
    > skrzyżowaniem równorzędnym.

    Nie wiem co jest takiego dobrego w skrzyżowaniu równorzędnym, i to
    niezależnie od jakości jego oznakowania. Jeśli dojdzie do sytuacji, a ma to
    miejsce wcale nie rzadko, gdy na każdym wjeździe pojawi się pojazd, to ktoś
    zawsze będzie musiał "wymusić" pierwszeństwo. Jak w rezultacie jest
    kolizja, to jest jeden winny. Jak w przedstawionym przykładzie.

    Sam najczęściej w takiej sytuacji przejmuję inicjatywę, zwłaszcza jak,
    będąc na miejscu tej "chłodni", dojeżdżam do skrzyżowaniai i widzę, że stoi
    dwóch palametów czekając co ja zrobię, modlą się już do boga, aby ich
    pierwszych wypuścił z bloków... Wtedy po prostu zwalniam, ale bez
    zatrzymywania się, przejeżdżam.

    --
    Pozdor Myjk