eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji › Re: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!npeer03.iad.highwin
    ds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.ne
    wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.p
    l!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po
    gwarancji
    References: <op.wtx2nglkcgeagj@ter> <kht87v$bj7$1@news.vectranet.pl>
    <op.wtyffmy5cgeagj@ter> <khtg4a$drh$1@news.vectranet.pl>
    Date: Fri, 15 Mar 2013 16:32:53 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: sas <n...@e...com>
    Message-ID: <op.wtzus3ijcgeagj@ter>
    User-Agent: Opera Mail/12.14 (Win32)
    Lines: 40
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: ip-78-30-99-158.free.aero2.net.pl
    X-Trace: 1363361571 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1216 78.30.99.158:1498
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2173
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1043368
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 14.03.2013 o 22:40 Leszek Zur <l...@t...eu.org> pisze:

    > W dniu 2013-03-14 22:03, sas pisze:
    >> nie mam tego zapisanego w karcie gwarancyjnej, ale dostałem papier, w
    >> którym napisali między innymi:
    >> "Szanowy Kliencie, w dostarczonym urządzeniu wymieniono płytę główną.
    >> Nowy IMEI: i_tu_nr_imei".
    >> Dziękuję za informację, jutro w takim razie jadę dochodzić swoich praw
    >> :)
    >
    > Dlatego odbierając sprzęt po naprawie zawsze trzeba wypytać się co
    > zrobili a następnie sprawdzić czy to zostało wpisane do karty.
    > Napisz jak się skończyło.
    >
    > Leszek
    >

    Napisałem do HTC poprzez ichniejszą stronę (bez powoływania się na Art.
    581. § 1) - odpisali mi, że na wykonaną usługę / wymienione części
    udzielają 90 dniowej gwarancji. Odpisałem, że dla wymienionej części
    gwarancja powinna biec na nowo, powołując się na "Art. 581. § 1" i jak na
    razie ze strony HTC cisza w tym temacie. Poczekam do poniedziałku.
    Co dalej można zrobić, jeżeli wciąż będą milczeli?

    [sas]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: