eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWymiana koła dwumasowego. Jaki koszt.Re: Wymiana koła dwumasowego. Jaki koszt.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!postnews.google.com!news2.
    google.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosti
    ng.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-s
    po-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 02 Nov 2010 15:38:49 +0100
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.12)
    Gecko/20101027 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wymiana koła dwumasowego. Jaki koszt.
    References: <iaka1g$14i$1@news.task.gda.pl> <4ccdb22e$1@news.home.net.pl>
    <4ccdc0d2$0$21004$65785112@news.neostrada.pl>
    <mx27oyktx8nv$.dlg@lepper.institute.com>
    <4ccebb92$0$22805$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@l...institute.com>
    In-Reply-To: <v...@l...institute.com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <4cd022fb$0$22798$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.50.130.130
    X-Trace: 1288708859 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22798 80.50.130.130:63272
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2322348
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-11-01 14:26, Waldek Godel wrote:
    > Dnia Mon, 01 Nov 2010 14:07:30 +0100, Yans van Horn napisał(a):
    >
    >> Kołem zamachowym może normalnym, ale sprzeglem napewno innym.Nie mam
    >> zaufania do valeo jako wytwórcy.
    >
    > ROTFL!!!!!!

    Jak dla mnie dalej możesz wierzyć w cuda opisywane w ulotce valeo.

    "Elementem tłumiącym wibracje, podobnie jak w przypadku tradycyjnych
    zestawów sprzęgieł, jest elastyczna tarcza. Jednak zastosowane w niej
    tłumiki drgań skrętnych są znacznie wydajniejsze, niż w zwykłych
    sprzęgłach."

    http://img340.imageshack.us/img340/224/spa0677tc1.jp
    g
    http://bmw-diesel.pl/download/file.php?id=298&sid=04
    20c1347a8391c6895a2f407ee7f9cd

    Na tym obrazku masz ten rewelacyjny system tłumenia - składający się ze
    sprężynki o niewielkim kącie pracy. Zapomnieli tylko porównać do
    sprawnego koła dwumasowego, zapomnieli również wspomnieć o drobnym
    fakcie, że koło dwumasowe "działa" również podczas gdy silnik jest
    wysprzęglony oraz o drobnostce jaką jest kąt skrętu w dwumasie... Ot
    takie, detale..

    Ale jak dla mnie, możesz również wierzyć w magiczną moc magnetyzerów i
    innych dupereli.

    > A może jeszcze jesteś z tych co uważają, że Citroen montuje elektronikę od
    > jakiejś chińskiej firemki? Bo tu niedawno taki jeden takie teksty rzucał,
    > to z tej samej półki

    Co ma piernik do wiatraka ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: