  • Data: 2010-11-02 16:23:45
    Temat: Re: Wymiana koła dwumasowego. Jaki koszt.
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-11-02 15:51, Waldek Godel wrote:

    > Ulotce? nie czytam ulotek, wolę czytać raporty rynkowe, np. te które mówią,
    > że Valeo robi rocznie 8-10 milionów euro sprzedaży, z czego 80% idzie na
    > rynek OEM, czyli do montażu do samochodów w fabrykach.
    > W fabrykach PSA, VAG, Mercedesa, Porsche i paru jeszcze innych.

    I czego ma ta wysoka sprzedaż dowodzić ? Bo napewno nie faktu iż jest to
    produkt wysokiej jakości. Przeważnie to co sprzedaję się w największych
    ilościach to towar niskiej jakości (bo jest po prostu tańszy) lub jest
    to moda.

    > Jak nie masz zaufania do producenta samochodu - nie kupuj go. Proste.

    Producenta samochodu ?! Znowu coś Ci się pozajączkowało ?

    > Jest bardzo duża szansa, że koło dwumasowe które będzie wymieniane na
    > jednomasowe będzie własnie od Valeo. Stuprocentowa, jeżeli auto jest od PSA
    > lub Renault.

    Tylko dlaczego miałbym wymieniać sprawne koło dwumasowe na ten wynalazek
    ? Przekonaj mnie zaletami.

    > takie same oszołomstwo.

    Acha.. To ja zapytam tak: Magnetyzer już założyłeś ? Bo ich brak
    stosowania to też zmowa producentów przeciwko jakże skutecznemu
    polepszeniu <tu sobie wpisz czego>.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik