  • Data: 2011-03-01 07:33:51
    Temat: Re: Wymiana głowicy UKF
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ikgva7$j1o$1@inews.gazeta.pl...
    > Cześć!
    >
    > Mam amplituner R8040 ze starym UKF-em.
    > Poradźcie mi proszę, jakie rozwiązanie jest lepsze:
    > - przestrojenie starej głowicy,
    > - czy wymiana starej głowicy na nową?
    >
    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

    Widziałem tylko schemat, nie wiem jak z dostępem do wnętrza głowicy.
    http://elektronika.owg.pl/schematy/Amplituner/R8010_
    radio.gif
    Ja bym przestrajał.
    1. Odłączyć C349 i C327 (18 pF) oraz C333 (15 pF) - raptem przecięcie 3
    końcówek
    2. Spróbować odebrać coś i zlokalizować, jaka to stacja
    3. Podstroić rdzeniem L306 i/lub trymerem C348 aby uzyskać odp. zakres
    przestrajania.
    W przypadku osiągnięcia zadowalających wyników dostroić rdzeniami L301 i
    L304 i/lub C328 i C336
    W przeciwnym przypadku kupić głowicę :).
    pozdrawiam,
    Andrzej.