  • Data: 2010-03-01 23:14:10
    Temat: Re: Wymiana czynnika chłodzšcego w klimatyzacji
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 1 Mar 2010 15:42:03 -0600, Pszemol wrote:

    >Akurat wodę i inne ciecze łatwiej uszczelniać niż gaz :-)
    >Jestem pewny że doszukasz się w sieci materiałów opisujących
    >konstrukcję rozwiązań uszczelniających freon :-)

    No, moze to i pomysl, w patentach poszukac.

    Swoja droga dobrze ze przypomniales, musze odszukac jedna beztarciowa
    uszczelke ..

    nditioning-Thermometer/dp/B002G1UNQM/ref=sr_1_5?s=au
    tomotive&ie=UTF8&qid=1267471406&sr=1-5

    >To nie jest tak że jest jakaś magiczna prawidłowa temperatura...

    No to po cholere mi taki przyrzad, po ktorym nadal nic nie bede
    wiedzal ? :-)

    A te cisnienia w klimie to jakie maja byc ?

    J.