  • 1. Data: 2010-12-02 13:15:45
    Temat: Wymiana akumulatora w Yaris 1,4 d4d
    Od: karbar <k...@w...pl>

    Witam,

    czy wymiana akumulatora w Yaris 1,4 d4d z 2004 roku jest absolutnie plug
    and play, czy po odłączeniu aku będą problemy z komputerem (jak wygląda
    autoadaptacja kompa w tym aucie?), wariującym centralnym zamkiem etc?

    I coś dla [WRO] - gdzie w okolicach Biskupina znajdę dobrze zaopatrzony
    sklep z akumulatorami?

    pozdrawiam
    karbar

  • 2. Data: 2010-12-02 14:24:45
    Temat: Re: Wymiana akumulatora w Yaris 1,4 d4d
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    karbar wrote:
> [...]
    > zamkiem etc?
    > I coś dla [WRO] - gdzie w okolicach Biskupina znajdę dobrze

    znam tylko na kromera 6 ale to nie tak blisko, ceny w miare ok, najtaniej na
    allegro i tak ale przesylka duzo kosztuje tego kloca :)

  • 3. Data: 2010-12-02 14:37:34
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-12-02 14:24, Papkin wrote:
> [...]

    Wczoraj znajomej wymienialem aku w Yaris d4d. Procedura banalna.
    Wyciagasz aku, zawozisz do sklepu stary, przywozisz nowy i zakladasz.
    Nie przejmuj sie komputerem, toyota po wymianie aku nie wybuchnie,
    bedzie jezdzic normalnie.
    Pozadrawiam

  • 4. Data: 2010-12-02 14:44:34
    Od: karbar <k...@w...pl>

    mleko pisze:
> [...]
    > Wyciagasz aku, zawozisz do sklepu stary, przywozisz nowy i zakladasz.
    > Nie przejmuj sie komputerem, toyota po wymianie aku nie wybuchnie,

    Czyli tak jak w Seicento ;) Bo na przykład w moim fordzie, po
    wyciągnięciu aku, trzeba było "przeprowadzić samoadaptacje ;P", bo
    obroty mu wariowały przez pierwsze kilometry.

    pozdrawiam
    karbar

  • 5. Data: 2010-12-02 15:18:29
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-12-02 14:44, karbar wrote:
    > mleko pisze:

    > Czyli tak jak w Seicento ;) Bo na przykład w moim fordzie, po
    > wyciągnięciu aku, trzeba było "przeprowadzić samoadaptacje ;P", bo
    > obroty mu wariowały przez pierwsze kilometry.

    Z EEC IV? :) Nie trzeba bylo "przeprowadzac mu samoadaptacji" tylko
    jezdzic normalnie, jak przed wyciagnieciem aku. Owszem, po wymianie aku
    i odpaleniu mogl zgasnac, obroty swirowac przez chwilke. Jakiekolwiek
    celowe dzialania kierowcy, aby "nauczyc" sterownik byly zbedne :)
    Pozdrawaim

  • 6. Data: 2010-12-02 16:17:14
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "karbar" napisał w wiadomości
    > czy wymiana akumulatora w Yaris 1,4 d4d z 2004 roku jest absolutnie plug
    > and play, czy po odłączeniu aku będą problemy z komputerem (jak wygląda
    > autoadaptacja kompa w tym aucie?), wariującym centralnym zamkiem etc?

    Nie znam wersji d4d, ale mój 1,0 z MMT zachowuje się całkiem poprawnie.
    Poza ustawieniem zegara i radia nic więcej nie trzeba ruszać.

  • 7. Data: 2010-12-02 17:13:14
    Od: karbar <k...@w...pl>

    mleko pisze:
    > On 2010-12-02 14:44, karbar wrote:
    > Jakiekolwiek
    > celowe dzialania kierowcy, aby "nauczyc" sterownik byly zbedne :)

    Ok. Dzięki!

    pozdrawiam
    karbar