  • 31. Data: 2014-02-15 13:22:28
    Temat: Re: Wymagania kierowcow
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-14, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > W zasadzie to chlop ma racje.
    > Jesli tego zakretu nie da sie przejechac 90, to powinien byc
    > specjalnie oznakowany. To nie jest normalne.
    > Tylko jak - 70 ? 50 ? Przeciez wiadomo ze stoja nie wiadomo po co.
    > Znaku "zalecana predkosc" nie ma w naszym kodeksie, a szkoda.
    >
    > 80 i fotoradar moglby uzdrowic sytuacje :-)

    J.F. prosze Cie... Wydawales sie normalnym czlowiekiem! ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2014-02-15 13:22:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Feb 2014 23:20:01 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Poważnie ?
    > Jechał idiota żukiem.
    > Uznał że przy 70km/h tego żuka mu przewróci.

    A skad tem wniosek ? nie napisano czym jechal, wiec zakladam ze nie
    byla to cysterna z paliwem czy zuk zaladowany po sufit.

    > Czyli waadza ma tam wstawić ograniczenie 50 lub 60km/h
    > bo przyjedzie inny idiota, nie zorientuje się że trzeba
    > zwolnić i się przewróci.

    No przeciez pisze ze nie.
    Ale jak to taki zakret ze i osobowka 90 trudno przejechac ?

    > To że jakiś idiota uzna że coś jest potrzebne nie oznacza
    > ze faktycznie tak jest.

    Ale skad wnisek ze idiota ?

    Prawde mowiac to sie juz przyzwyczailem ze w Polsce mozna jechac
    100-120 nawet w nieznanej trasie.
    Zakrety da sie przejechac lub widac ze sie nie da.

    Ale tych znakow nastawiali tyle ze nikt na nie nie patrzy, wiec jak
    oznakowac naprawde niebezpieczny zakret ?

    J.

  • 33. Data: 2014-02-15 16:17:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-02-15 13:22, Użytkownik J.F. napisał:

    > A skad tem wniosek ? nie napisano czym jechal, wiec zakladam ze nie
    > byla to cysterna z paliwem czy zuk zaladowany po sufit.

    Z tego samego miejsca co wnioski innych cieszących się
    z kolejnego ograniczenia.

    > No przeciez pisze ze nie.
    > Ale jak to taki zakret ze i osobowka 90 trudno przejechac ?

    A gdzie doczytałeś że on tam osobówką jechał ?

> [...]
    >
    > Ale tych znakow nastawiali tyle ze nikt na nie nie patrzy, wiec jak
    > oznakowac naprawde niebezpieczny zakret ?

    Oznakować jako niebezpieczny przy okazji usuwając bezsensowne
    oznakowanie z tych bezpiecznych.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2014-02-15 17:01:35
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > A czemu? Mozesz sobie jechac 90 o ile dasz rade.

    Ale konkurs polegał na odgadnięciu czego brakuje według tego kierowcy
    udzielającego wywiadu w radiu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 35. Data: 2014-02-15 18:56:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Feb 2014 12:22:28 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > J.F. prosze Cie... Wydawales sie normalnym czlowiekiem! ;-)

    Jesli to naprawde takie miejsce ze "90 nie da sie przejechac",
    to oznakowanie wydaje mi sie prawidlowe :-)

    J,.

  • 36. Data: 2014-02-15 19:00:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 15.02.2014 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Jesli to naprawde takie miejsce ze "90 nie da sie przejechac",
    > to oznakowanie wydaje mi sie prawidlowe :-)

    Co to znaczy nie da? A jak taki np. Ken Block przygotowanym samochodem
    da rade to jest jeszcze "nie da sie" czy juz "da sie"? ;-)

    Od tego zeby uwazac masz ostrzezenie o ostrym zakrecie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2014-02-15 20:34:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 Feb 2014, Budzik wrote:

    > Zreszta to ze ograniczen jest za duzo nie moze byc argumentem za tym, aby
    > nie stawiac ich tam gdzie sa potrzebne.

    Nie może.
    Pic w tym, że jednowartościowe bezwzględne ograniczenie prędkości
    nie jest właściwym posunięciem w miejscu, w którym ta wartość mocno
    zależy od warunków (różnych).
    Ograniczenie "80/40" być może miałoby sens, nie zaprzeczam.
    Ale, jak wcześniej pisałem, jak dla mnie bezwzględne bezwarunkowe
    ograniczenie prędkości ma sens głównie "dla innych" (uczestników
    ruchu).

    pzdr, Gotfryd

  • 38. Data: 2014-02-15 20:40:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 Feb 2014, J.F. wrote:

    > A skad tem wniosek ? nie napisano czym jechal

    Przecież to jest "rozpatrzenie innych przypadków", a nie konkretnie
    teza o telefonującym do redakcji.
    Idzie właśnie o to, że bezwarunkowe ograniczenie prędkości nijak
    nie "dopasowuje" cech bezpieczeństwa do potrzeby w takim miejscu,
    jak np. ostry zakręt.
    Właśnie dlatego, że występują bardzo duże różnice m.in. w zależności
    od pojazdu i warunków.

    > Ale jak to taki zakret ze i osobowka 90 trudno przejechac ?

    To trzeba ostrzec o zakręcie, "bardzo ostry zakręt".

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2014-02-15 21:09:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1402152030160.948@quad...

    > Nie może.
    > Pic w tym, że jednowartościowe bezwzględne ograniczenie prędkości
    > nie jest właściwym posunięciem w miejscu, w którym ta wartość mocno
    > zależy od warunków (różnych).

    Od 15 lat piszę to samo na pms, ale nie wszyscy mają na tyle pojemne mózgi,
    żeby to zrozumieć....

  • 40. Data: 2014-02-16 02:48:30
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 14 Feb 2014 22:28:27 +0100, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > No jasne.

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/45/A
    ustralian_Speed_Advisory_Sign.jpg

    RR.
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com