-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.61.MISMATCH!peer01.f
r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!
unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <562ea140$0$9562$65785112@news.neostrada.pl>
<1juma9nf1a0g$.1cnskhp4rcw2j$.dlg@40tude.net>
<562fd670$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<pgs7kkqd1zss$.1mhlzj5tq8fhc.dlg@40tude.net>
<e...@g...com>
<1qfi8bdcbwicm$.9is2vguto3bv.dlg@40tude.net>
<6...@g...com>
<qa210fgfwg1e$.41omfyhhi80e$.dlg@40tude.net>
<118ldxpqmuqen$.ysqivmn3j3gz.dlg@40tude.net>
<c...@g...com>
<563389fa$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
Subject: Re: Wylany Amortyzator
Date: Sat, 31 Oct 2015 14:06:07 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 151031-0, 31.10.2015), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 20
Message-ID: <5634bbfd$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1446296573 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 642 89.72.242.154:1031
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2343
X-Received-Body-CRC: 3287182146
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571375
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
news:0b913352-cec5-4c51-ab93-94bfe49a32c7@googlegrou
ps.com...
Tolerancja wykonania takich elementów to maksymalnie 1/10mm bo sa robione w
lepszej tolerancji niz warsztatowa. W warsztatowej czyli jak dla wymiarow
nietolerowanych maksymalna odchylka to +-0,3mm dla stu milimetrow. Poza tym
względem czego ta zmiana o milimetr miała by byc?
Miałem kiedyś w ręku amortyzator i sam się zdziwiłem, że otwory mocujące
amortyzator do zwrotnicy są zauważalnie większe niż śruba przewidziana w to
miejsce. Tomasz Pyra napisał, że luz jest 1 mm. Rozstaw śrub mocujących to
około 10 cm. Więc milimetrowy luz na jednej śrubie da zmianę kąta pochylenia
koła ponad 0,5 stopnia.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 31.10.15 14:39 Zenek Kapelinder
- 31.10.15 15:20 Tomasz Pyra
- 31.10.15 15:30 Tomasz Pyra
- 31.10.15 15:48 Zenek Kapelinder
- 31.10.15 23:01 Tomasz Pyra
- 01.11.15 00:00 Zenek Kapelinder
- 01.11.15 00:52 Tomasz Pyra
- 02.11.15 11:09 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa