eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWylany AmortyzatorRe: Wylany Amortyzator
  • X-Received: by 10.140.27.135 with SMTP id 7mr250753qgx.20.1446294895296; Sat, 31 Oct
    2015 05:34:55 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.27.135 with SMTP id 7mr250753qgx.20.1446294895296; Sat, 31 Oct
    2015 05:34:55 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    m48no3784088qgd.0!news-out.google.com!t36ni34669qge.1!nntp.google.com!c107no367
    9086qgd.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 31 Oct 2015 05:34:55 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <1sloohuf4s54y$.16l1d2stbgcwg.dlg@40tude.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.167.187;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.127.167.187
    References: <562ea140$0$9562$65785112@news.neostrada.pl>
    <1juma9nf1a0g$.1cnskhp4rcw2j$.dlg@40tude.net>
    <562fd670$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgs7kkqd1zss$.1mhlzj5tq8fhc.dlg@40tude.net>
    <e...@g...com>
    <1qfi8bdcbwicm$.9is2vguto3bv.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <qa210fgfwg1e$.41omfyhhi80e$.dlg@40tude.net>
    <118ldxpqmuqen$.ysqivmn3j3gz.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <xxfenjl1h2vy.mjy9rmc97p51$.dlg@40tude.net>
    <0...@g...com>
    <1sloohuf4s54y$.16l1d2stbgcwg.dlg@40tude.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: Wylany Amortyzator
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 31 Oct 2015 12:34:55 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571373
    [ ukryj nagłówki ]

    Wydawało mi się ze temat jest o zbieżności a nie pochyleniu kola. Dalej dorabiasz
    pizdzie uszy bo nie potrafisz udowodnić ze po wymianie kolumny na nowa bezwzględnie
    trzeba regulować zbieżność. Daj rysunek techniczny kolumny z którego będzie wynikało
    ze pole tolerancji mocowania wajchy to 2 centymetry i ze wajcha może być dłuższa albo
    krótsza o 3 centymetry. Jak na razie wychodzi ze gdyby kolumna była wykonywana w
    tolerancji dla wideł i łopat to maksymalna niedokładność to po 0,25mm w każda stronę
    od wymiaru nominalnego. Przy okazji. Po kilku latach śrub mocujących kolumnę do
    zwrotnicy częściej nie daje się wyjąć niż wyjąć. Walenie młotem i ogrzanie palnikiem
    to norma.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: