-
X-Received: by 10.140.27.135 with SMTP id 7mr250753qgx.20.1446294895296; Sat, 31 Oct
2015 05:34:55 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.27.135 with SMTP id 7mr250753qgx.20.1446294895296; Sat, 31 Oct
2015 05:34:55 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
m48no3784088qgd.0!news-out.google.com!t36ni34669qge.1!nntp.google.com!c107no367
9086qgd.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 31 Oct 2015 05:34:55 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <1sloohuf4s54y$.16l1d2stbgcwg.dlg@40tude.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.167.187;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.127.167.187
References: <562ea140$0$9562$65785112@news.neostrada.pl>
<1juma9nf1a0g$.1cnskhp4rcw2j$.dlg@40tude.net>
<562fd670$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<pgs7kkqd1zss$.1mhlzj5tq8fhc.dlg@40tude.net>
<e...@g...com>
<1qfi8bdcbwicm$.9is2vguto3bv.dlg@40tude.net>
<6...@g...com>
<qa210fgfwg1e$.41omfyhhi80e$.dlg@40tude.net>
<118ldxpqmuqen$.ysqivmn3j3gz.dlg@40tude.net>
<c...@g...com>
<xxfenjl1h2vy.mjy9rmc97p51$.dlg@40tude.net>
<0...@g...com>
<1sloohuf4s54y$.16l1d2stbgcwg.dlg@40tude.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: Wylany Amortyzator
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Sat, 31 Oct 2015 12:34:55 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571373
[ ukryj nagłówki ]Wydawało mi się ze temat jest o zbieżności a nie pochyleniu kola. Dalej dorabiasz
pizdzie uszy bo nie potrafisz udowodnić ze po wymianie kolumny na nowa bezwzględnie
trzeba regulować zbieżność. Daj rysunek techniczny kolumny z którego będzie wynikało
ze pole tolerancji mocowania wajchy to 2 centymetry i ze wajcha może być dłuższa albo
krótsza o 3 centymetry. Jak na razie wychodzi ze gdyby kolumna była wykonywana w
tolerancji dla wideł i łopat to maksymalna niedokładność to po 0,25mm w każda stronę
od wymiaru nominalnego. Przy okazji. Po kilku latach śrub mocujących kolumnę do
zwrotnicy częściej nie daje się wyjąć niż wyjąć. Walenie młotem i ogrzanie palnikiem
to norma.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.10.15 14:06 yabba
- 31.10.15 14:39 Zenek Kapelinder
- 31.10.15 15:20 Tomasz Pyra
- 31.10.15 15:30 Tomasz Pyra
- 31.10.15 15:48 Zenek Kapelinder
- 31.10.15 23:01 Tomasz Pyra
- 01.11.15 00:00 Zenek Kapelinder
- 01.11.15 00:52 Tomasz Pyra
- 02.11.15 11:09 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=