eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWylany AmortyzatorRe: Wylany Amortyzator
  • X-Received: by 10.140.31.35 with SMTP id e32mr767451qge.16.1445994798324; Tue, 27 Oct
    2015 18:13:18 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.31.35 with SMTP id e32mr767451qge.16.1445994798324; Tue, 27 Oct
    2015 18:13:18 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    c107no2825528qgd.1!news-out.google.com!j14ni16905qge.0!nntp.google.com!m48no293
    0598qgd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 27 Oct 2015 18:13:18 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <1qfi8bdcbwicm$.9is2vguto3bv.dlg@40tude.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.226.119;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.113.226.119
    References: <562ea140$0$9562$65785112@news.neostrada.pl>
    <1juma9nf1a0g$.1cnskhp4rcw2j$.dlg@40tude.net>
    <562fd670$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgs7kkqd1zss$.1mhlzj5tq8fhc.dlg@40tude.net>
    <e...@g...com>
    <1qfi8bdcbwicm$.9is2vguto3bv.dlg@40tude.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: Wylany Amortyzator
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 28 Oct 2015 01:13:18 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571159
    [ ukryj nagłówki ]

    Jak to część znamienną do tego samego modelu to nieprecyzją jest nie większą niż
    0,1mm. Przy produkcji części zamiennych stosuje się takie same tolerancję jak do
    montowanych przez fabrykę. Dlatego nazywa się je częściami zamiennymi. A nawet jak by
    części zamienne były wykonywane w tolerancji warsztatowej to przesunięcie wajchy do
    gory albo do dołu o milimetr nic w zbieżności nie może zmienić. Zgodnie z Twoja
    teoria zbieżność należało by regulować w zależności czy kierowca jedzie sam czy z
    pasażerem. Bo jak wysadzić pasażera co wazy 70 kilo to zbieżność zmieni się bardziej
    niż wajcha będzie przyspawana milimetr wyżej albo niżej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: