  • Data: 2010-03-15 19:50:50
    Temat: Re: Wykrywanie przewodów w betonie
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-15 20:14, GLaF pisze:
    > Witam.
    > Mam detektor Fazer 777. Dobrze wykrywa przewody bardzo płytko wmurowane w
    > ścianę, ale przy przewodach umieszczonych głębiej w betonie zupełnie sobie
    > nie radzi, niezależnie czy płynie przez nie prąd, czy nie. Mieszkam w bloku
    > z wielkiej płyty z końca lat 80-tych.
    > Czy są na rynku niezbyt drogie detektory, które dałyby radę precyzyjnie
    > wykryć takie przewody? Nie wiem na jakiej głębokości się znajdują.
    > Czy ktoś porównywał Fazera do np KC098?
    > http://solid-polska.pl/index.php?idt=1403&idg=8&sm=2
    nie wiem co dla ciebie jest tanio, ale niebieski detektor boscha DMF 10
    Zoom (cos jak
    http://www.allegro.pl/item946563685_detektor_wykrywa
    cz_metalu_kabli_dmf_10_dmf10_wawa.html
    - uwaga wersja "zielona" czyli amatorska jest DROŻSZA) wykrywa przewód
    nie tylko w ścianie/betonie, ale nawet przewód w postaci przedłużacza
    leżącego po drugiej stronie ściany, jak ściana jest z suchej cegły...
    Wręcz wkurza mnie jego zbyt duża czułość.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173