  • 361. Data: 2013-12-15 22:32:48
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sun, 15 Dec 2013 20:49:18 +0100, John Kołalsky wrote:

    > Na to płacimy podatki.

    Podatki płacimy na coś innego kolego :)

    Tomek

  • 362. Data: 2013-12-15 22:33:44
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sun, 15 Dec 2013 20:47:52 +0100, John Kołalsky wrote:

    > Jak zapewnisz praktyczną ochronę tych danych ?

    Chętnie opracuję rozwiązanie od a do z za odpowiedni przydział $$$ z
    ministerstwa :)

    Tomek

  • 363. Data: 2013-12-15 22:44:59
    Temat: Re: Wykrakali?my?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sun, 15 Dec 2013 19:06:37 +0100, JanT.KRK wrote:
    > to wszystko uderza w tych kierowców co prawo jazdy mają "za jajka" tak
    > samo jak przegląd rejestracyjny "złomu" za ...
    > Dlaczego wcześniej poruszanie się samochodem było mniej problematyczne
    > niż teraz? - zwiększona ilość samochodów powoduje tylko jedno, aby
    > sprawniej się poruszać trzeba mieć więcej umiejętności w porównaniu do
    > poruszania się ...

    Tak na prawdę mniej problematycznie samochodem poruszają się osoby, które
    po prostu wykorzystują go przynajmniej kilka razy w tygodniu. Dostępność
    tanich złomów spowodowała, że każdy może sobie dziś pozwolić na zakup
    samochodu, bo to przecież niesamowicie zwiększa status społeczny, prawda?
    Nie koniecznie natomiast jest wizja na utrzymanie tego nabytku w
    odpowiedniej kondycji. Skoro jeżdżę raz na miesiąc na krótkich trasach,
    to w zasadzie po co? Doprowadzenie złomu do stanu pełnej sprawności
    mechanicznej często kosztuje więcej niż tez złom jest warty.

    Dlatego mamy całą masę stojących trupów, które przemieszczają się raz na
    miesiąc lub rzadziej. Kierownik takiego trupa nie będzie biegły w
    obsłudze swojego pojazdu - nie ma siły, po prostu zbyt rzadko go używa
    Zatem niestety mimowolnie staje się zawalidrogą, często nie koniecznie
    zdając sobie z tego sprawę. Przecież powszechne przesłanie społeczne jest
    takie, że samochod jest dla każdego podobnie jak każdy może mieć PJ? Nic
    bardziej mylnego.

    > I niech tu mi nikt nie próbuje wmówić, że ten efekt (jaki widzimy) złego
    > sposobu jazdy wynika z faktu, że samochodami kierują "dziadki"

    W pełni się z Tobą zgadzam, widziałem masę dziadków którzy jeżdżą bardzo
    dobrze. Podobnie widuję także masę młodych gniewnych, którzy jeżdżą
    fatalnie. Nie ma reguły.

    Tomek

  • 365. Data: 2013-12-16 01:59:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > I sztucznie ograniczyli bo nie było dostatecznie dużo ropy żeby paliwo
    > zrobić. Za mało dróg było itp.

    Czyli było dobrze, bo ludzi było stac na samochody.
    Tyle ze brakowało samochodów. I ropy. I dróg.
    Niezłe jaja :)

  • 364. Data: 2013-12-16 01:59:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sqlwiel "nick"@googlepoczta.com ...

    > Pytasz retorycznie, czy "dla paddierżki razgawora"?
    > Producenci nie tylko aut nauczyli się już, że nie warto wytwarzać
    > trwałych produktów.

    Hmm... Problem polega chyba na tym, ze jeszcze calkiem niedawno spora częśc
    tych 15 letnich to były fiaty 125 i 6 p, polonezy itp.

    Co o czym piszesz, chyba nie do konca sprawdza sie w samochodach...

    Bo jak się psuja to trzeba naprawić. A jak naprawiasz, to polepszasz stan.
    :)

  • 366. Data: 2013-12-16 07:55:16
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-15 22:32, J.F pisze:

    > Nie trzeba kredytu, wystarczy ze ci sie dostep do konta z internetu
    > zablokuje.

    To odblokujesz, telefonicznie...

    PS - tylko nie pisz, że akurat padł najbliższy BTS, bateria
    w telefonie, czy nie miałeś środków na karcie...

  • 367. Data: 2013-12-16 08:04:11
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-15 21:56, J.F pisze:

    > No nie, sporo racji ma.

    Używając Twojej retoryki - raczej ma jej bardzo niewiele.

    > Pomijajac przypadki, miejsca i daty szczegolne, to wladza raczej
    > szanowala obywatela.

    No popatrz - lepiej niż teraz, czy nie?

    > Gdyby jednak przestala szanowac - to mimo pieknych zapisow sie okazywalo
    > ze obywatel tak naprawde nie mial zadnych praw.

    Jak już pisałem - jak ktoś chciał system czy władze obalać i to w sposób
    ostry, to mógł się spodziewać konsekwencji. Sądzę, że wszyscy
    mieli tego świadomość.

  • 368. Data: 2013-12-16 08:47:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-13 14:29, z pisze:
    > http://audycje.tokfm.pl/audycja/67
    > Badania kierowców przy każdej wymianie prawa jazdy.

    Przerażająca jest jakość "polskich" mediów.
    Do dziś powtarzają te same brednie o obowiązkowym badaniu.
    Wiem że z nich się propaganda wylewa ale już nawet podstawowe informacje
    są przekłamane.:-(

  • 369. Data: 2013-12-16 09:03:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Dec 2013 07:55:16 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > To odblokujesz, telefonicznie...
    > PS - tylko nie pisz, że akurat padł najbliższy BTS, bateria
    > w telefonie, czy nie miałeś środków na karcie...

    Z praktyki pisze, telefonicznie sie nie udalo.

    J.

  • 370. Data: 2013-12-16 09:15:37
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-16 09:03, J.F. pisze:

    > Z praktyki pisze, telefonicznie sie nie udalo.

    To zmień bank - nawet w PKO BP tak można. No chyba, że
    Ciebie traktują jakoś specjalnie :>