-
1. Data: 2013-01-08 17:15:52
Temat: Wykorzystane środki w tel. stacj. - jak sprawdzić?
Od: "E.Z." <E.Z.@..com>
Witam!
Do niedawna miałem abonament na komórkę w Orange
i wtedy zarejestrowałem się na www.orange.pl i mogłem
sprawdzać ile minut mam jeszcze do dyspozycji.
Teraz komórkę ma na kartę, ale chciałbym móc sprawdzać
ile minut mam do dyspozycji na telefonie stacjonarnym
w Orange. Jednak na www.orange.pl ciągle wyświetlają
mi się dane dla komórki i nie mogę dotrzeć do danych
dla telefonu stacjonarnego.
Gdy chciałem zarejestrować się oddzielnie dla telefonu stacjonarnego,
to po podaniu numeru telefonu stacjonarnego otrzymałem informację,
że jestem już zarejestrowany, pomimo, że wcześniej chodziło tylko
o komórkę.
Pani z informacji podała mi, że trzeba wybrać zakładkę
"wykorzystanie środków", ale ja takiej zakładki w ogóle
nie widzę.
Proszę o informację co kolejno należy zrobić by wyświetlić ile
minut do wykorzystania mam na telefonie stacjonarnym.
Pozdrawiam
EZ
-
2. Data: 2013-01-09 12:56:59
Temat: Re: Wykorzystane środki w tel. stacj. - jak sprawdzić?
Od: Ircys <i...@p...pl>
On 8 Sty, 17:15, "E.Z." <E.Z.@..com> pisze...
> Do niedawna miałem abonament na komórkę w Orange
> i wtedy zarejestrowałem się nawww.orange.pli mogłem
> sprawdzać ile minut mam jeszcze do dyspozycji.
>
> Teraz komórkę ma na kartę, ale chciałbym móc sprawdzać
> ile minut mam do dyspozycji na telefonie stacjonarnym
> w Orange. Jednak nawww.orange.plciągle wyświetlają
> mi się dane dla komórki i nie mogę dotrzeć do danych
> dla telefonu stacjonarnego.
> Gdy chciałem zarejestrować się oddzielnie dla telefonu stacjonarnego,
> to po podaniu numeru telefonu stacjonarnego otrzymałem informację,
> że jestem już zarejestrowany, pomimo, że wcześniej chodziło tylko
> o komórkę.
> Pani z informacji podała mi, że trzeba wybrać zakładkę
> "wykorzystanie środków", ale ja takiej zakładki w ogóle
> nie widzę.
> Proszę o informację co kolejno należy zrobić by wyświetlić ile
> minut do wykorzystania mam na telefonie stacjonarnym.
W Orange mam tylko telefon stacjonarny - nie mam komórki. Gdy loguję
się
na stronie to mam zakładkę "wykorzystanie środków" i pokazuje to co
trzeba.
Żeby to działało nie robiłem żadnych czarów-marów.
Ircys
-
3. Data: 2013-01-09 13:23:35
Temat: Re: Wykorzystane środki w tel. stacj. - jak sprawdzić?
Od: "E.Z." <E.Z.@..com>
>> Do niedawna miałem abonament na komórkę w Orange
>> i wtedy zarejestrowałem się na www.orange.pl i mogłem
>> sprawdzać ile minut mam jeszcze do dyspozycji.
>>
>> Teraz komórkę ma na kartę, ale chciałbym móc sprawdzać
>> ile minut mam do dyspozycji na telefonie stacjonarnym
>> w Orange. Jednak na www.orange.pl ciągle wyświetlają
>> mi się dane dla komórki i nie mogę dotrzeć do danych
>> dla telefonu stacjonarnego.
>> Gdy chciałem zarejestrować się oddzielnie dla telefonu stacjonarnego,
>> to po podaniu numeru telefonu stacjonarnego otrzymałem informację,
>> że jestem już zarejestrowany, pomimo, że wcześniej chodziło tylko
>> o komórkę.
>> Pani z informacji podała mi, że trzeba wybrać zakładkę
>> "wykorzystanie środków", ale ja takiej zakładki w ogóle
>> nie widzę.
>> Proszę o informację co kolejno należy zrobić by wyświetlić ile
>> minut do wykorzystania mam na telefonie stacjonarnym.
> W Orange mam tylko telefon stacjonarny - nie mam komórki. Gdy loguję
> się
> na stronie to mam zakładkę "wykorzystanie środków" i pokazuje to co
> trzeba.
> Żeby to działało nie robiłem żadnych czarów-marów.
Ja czarów-marów też nie robiłem. Po prostu miałem wcześniej
komórkę i było mi to potrzebne.
EZ
-
4. Data: 2013-01-09 23:04:50
Temat: Re: Wykorzystane środki w tel. stacj. - jak sprawdzić?
Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>
W dniu 09.01.2013 12:56, Ircys pisze:
/..../
> W Orange mam tylko telefon stacjonarny - nie mam komórki.
W Orange Orange czy Orange Nieorange?
-
5. Data: 2013-01-10 00:39:43
Temat: Re: Wykorzystane środki w tel. stacj. - jak sprawdzić?
Od: Olek <o...@p...onet.pl>
On 08.01.2013 17:15, E.Z. wrote:
> Witam!
>
> Do niedawna miałem abonament na komórkę w Orange
> i wtedy zarejestrowałem się na www.orange.pl i mogłem
> sprawdzać ile minut mam jeszcze do dyspozycji.
A zobacz na innej przeglądarce, koncie systemu, innym komputerze albo
wyczyść dane przeglądarki. Jakiś czas temu nie mogłem się wylogować z
tego www Orange, żeby zalogować na inne konto w Orange.
Może masz coś w tym stylu i ciągle otwiera ci się stara wersja tego
panelu, z ustawieniami dotyczącymi komórki.
Swoją drogą - w Orange przynajmniej można to sprawdzić. W Multimedii od
roku ściemniają "wkrótce udostępnimy nowe funkcje". I nie ma sposobu aby
się dowiedzieć ile minut z pakietu już wykorzystałeś. Z resztą niczego
nie można się dowiedzieć przez ich śmieszne www. Jedynie co pokazują to
ile jesteś im winien.
--
Olek
-
6. Data: 2013-01-10 14:32:16
Temat: Re: Wykorzystane środki w tel. stacj. - jak sprawdzić?
Od: "E.Z." <E.Z.@..com>
>> Do niedawna miałem abonament na komórkę w Orange
>> i wtedy zarejestrowałem się na www.orange.pl i mogłem
>> sprawdzać ile minut mam jeszcze do dyspozycji.
.. [...]
>> Pani z informacji podała mi, że trzeba wybrać zakładkę
>> "wykorzystanie środków", ale ja takiej zakładki w ogóle
>> nie widzę.
> A zobacz na innej przeglądarce, koncie systemu, innym komputerze albo
> wyczyść dane przeglądarki. Jakiś czas temu nie mogłem się wylogować z tego
> www Orange, żeby zalogować na inne konto w Orange.
> Może masz coś w tym stylu i ciągle otwiera ci się stara wersja tego
> panelu, z ustawieniami dotyczącymi komórki.
Spróbowałem na innym komputerze. Gdy wybrałem, że już jestem
klientem, to sytuacja była taka jak na moim komputerze.
Wybrałem więc, że nie jestem i mogłem utworzyć nowe konto,
ale zdziwiło mnie, że nie zostałem poproszony o podanie numeru
telefonu stacjonarnego, w każdym razie nie w celu rejestracji.
Numer mogę podać, ale tylko po to, by w przypadku zapomnienia
hasła do logowania była możliwość przypomnienia go przez telefon.
Jedyne (poza loginem, hasłem i nickiem) co musiałem podać to
adres e-mail, na który został potem przysłany post w celu weryfikacji
podanego przeze mnie adresu.
Od razu więc wydawało mi się, że nie będzie to służyło do sprawdzania
ilości zużytych/wolnych minut, bo niby dla jakiego numeru?
I to się potwierdziło, po wejściu i zalogowaniu na www.orange.pl
nadal nie widzę zakładki "Wykorzystanie środków".
Jedna linia zawiera zakładki:
Telefonia komórkowa, Internet stacjonarny, Internet mobilny,
Telefonia stacjonarna, Telewizja, Oferta łączona, Dla firm.
Po wybraniu Telefonii stacjonarnej mam wybór:
Plan na każdy dzień
Plan na każdy wieczór i weekend
Plan na każdą kieszeń
W drugiej linii są zakładki:
Polecamy, Orange sport, Orange expert, Telewizja tu i tam,
Środy z Orange, Testuj z Orange.
Olek - nie podałeś czy masz tę zakładkę.
Ircyz - możesz podać jak się zarejestrowałeś, bo chyba w tym
jest pies pogrzebany.
Pozdrawiam
EZ
-
7. Data: 2013-01-10 17:25:23
Temat: Re: Wykorzystane środki w tel. stacj. - jak sprawdzić?
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "E.Z." napisał w wiadomości
>Spróbowałem na innym komputerze. Gdy wybrałem, że już jestem
>klientem, to sytuacja była taka jak na moim komputerze.
>Wybrałem więc, że nie jestem i mogłem utworzyć nowe konto,
>ale zdziwiło mnie, że nie zostałem poproszony o podanie numeru
>telefonu stacjonarnego, w każdym razie nie w celu rejestracji.
>Numer mogę podać, ale tylko po to, by w przypadku zapomnienia
>hasła do logowania była możliwość przypomnienia go przez telefon.
>[...]
Ja mam osobne konta dla stacjonarnego i komorki, ale
-do orange mozesz sie zalogowac podajac login uzytkownika, albo nr
telefonu,
-po lewej, w "podsumowanie", a wtedy na srodku pokaze "uslugi dla
konta" (konto, to numer klienta TP) , i jest "przejdz do uslugi".
Moze to zadziala ?
-strona pelna skryptow i ActiveX - z telefonow moze zle dzialac.
J.
-
8. Data: 2013-01-10 17:54:50
Temat: Re: Wykorzystane środki w tel. stacj. - jak sprawdzić?
Od: "E.Z." <E.Z.@..com>
> Ja mam osobne konta dla stacjonarnego i komorki, ale
> -do orange mozesz sie zalogowac podajac login uzytkownika, albo nr
> telefonu,
Logowanie działa TYLKO przez nazwę użytkownika.
Po wprowadzeniu nr telefonu i hasła pojawia się komunikat:
Podałeś nieprawidłowy login lub hasło.
Pisałem poprzednio, że podczas rejestracji nie byłem pytany
o numer telefonu, więc jakim cudem miałoby to teraz działać?
> -po lewej, w "podsumowanie", a wtedy na srodku pokaze "uslugi dla konta"
> (konto, to numer klienta TP) , i jest "przejdz do uslugi".
> Moze to zadziala ?
Nie mam po lewej "podsumowanie". W ogóle na stronie nie ma
"podsumowania", sprawdziłem przez szukanie.
> -strona pelna skryptow i ActiveX - z telefonow moze zle dzialac.
Próbuję tylko na komputerze stacjonarnym.
Czy ktoś mógłby podać kolejne kroki rejestracji dla numeru stacjonarnego?
Pozdrawiam
EZ
-
9. Data: 2013-01-10 18:51:52
Temat: Re: Jak usunąć swoje konto w Orange
Od: "E.Z." <E.Z.@..com>
Myślę, że powinienem usunąć dotychczasowe konto w Orange
i zacząć od początku, bo kręcę się w kółko.
Jak usunąć swoje konto?
Pozdrawiam
EZ
-
10. Data: 2013-01-10 20:01:19
Temat: Re: Wykorzystane środki w tel. stacj. - jak sprawdzić?
Od: Olek <o...@p...onet.pl>
On 10.01.2013 14:32, E.Z. wrote:
>
> Olek - nie podałeś czy masz tę zakładkę.
Obecnie mam tylko służbowy telefon z Orange i owszem, mogę sprawdzać ile
mi pozostało do wydania środków z pakietu.
Na stacjonarnych nie miałem możliwości sprawdzać minut do wykorzystania
bo korzystałem z planu standardowego.
--
Olek