  • 1. Data: 2012-12-10 17:43:02
    Temat: Ile czasu trwa przeniesienie łącza ?
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Witam

    Ostatnio przenosiem w rodzinie parę telefonów z internetem z Neti do TPSA i
    nie miałem żadnych problemów.

    Obecnie mam problem z jednym z członków rodziny. Infolinia Netii twierdzi
    że 1.12 zwolnili łącze. TP najpierw twierdziła że dzisiaj (10.12) będzie
    działała Neostrada a dzisiaj dowiedziałem się że dopiero 13.12 będzie taka
    mozliwość ale najlepsze jest to że nikt na 800500005 oraz 801505505 nie
    widzi umowy na Neo, którą ja posiadam podpisaną i każą podpisywać nową -
    jednym słowem burdel.

    Zastanawiam się teraz czy podpisać nową umowę na NEO a TP pociągnąć do
    odpowiedzialności za nie zrealizowanie "starej umowy". Skoro nie mają jej w
    systemie to raczej jej nie zrealizują :)

    Ewentualnie czy ktoś zna telefon czy mail gdzie mógłbym przyśpieszyć sprawę
    podłączenia neo ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]