eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaWykorzystane środki w tel. stacj. - jak sprawdzić? › Re: Wykorzystane środki w tel. stacj. - jak sprawdzić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "E.Z." <E.Z.@..com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <50ec4636$0$26705$65785112@news.neostrada.pl> <kckv0o$5sl$1@news.mm.pl>
    <50eec2da$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
    <50eeeb77$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Wykorzystane środki w tel. stacj. - jak sprawdzić?
    Date: Thu, 10 Jan 2013 17:54:50 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 23
    Message-ID: <50eef260$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.215.184
    X-Trace: 1357836896 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26696 83.6.215.184:4048
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:236284
    [ ukryj nagłówki ]

    > Ja mam osobne konta dla stacjonarnego i komorki, ale
    > -do orange mozesz sie zalogowac podajac login uzytkownika, albo nr
    > telefonu,
    Logowanie działa TYLKO przez nazwę użytkownika.
    Po wprowadzeniu nr telefonu i hasła pojawia się komunikat:
    Podałeś nieprawidłowy login lub hasło.
    Pisałem poprzednio, że podczas rejestracji nie byłem pytany
    o numer telefonu, więc jakim cudem miałoby to teraz działać?

    > -po lewej, w "podsumowanie", a wtedy na srodku pokaze "uslugi dla konta"
    > (konto, to numer klienta TP) , i jest "przejdz do uslugi".
    > Moze to zadziala ?
    Nie mam po lewej "podsumowanie". W ogóle na stronie nie ma
    "podsumowania", sprawdziłem przez szukanie.

    > -strona pelna skryptow i ActiveX - z telefonow moze zle dzialac.
    Próbuję tylko na komputerze stacjonarnym.

    Czy ktoś mógłby podać kolejne kroki rejestracji dla numeru stacjonarnego?

    Pozdrawiam
    EZ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: