eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaWykorzystane środki w tel. stacj. - jak sprawdzić? › Re: Wykorzystane środki w tel. stacj. - jak sprawdzić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
    -a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <50ec4636$0$26705$65785112@news.neostrada.pl> <kckv0o$5sl$1@news.mm.pl>
    <50eec2da$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <50eec2da$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Wykorzystane środki w tel. stacj. - jak sprawdzić?
    Date: Thu, 10 Jan 2013 17:25:23 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 23
    Message-ID: <50eeeb77$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.109.20
    X-Trace: 1357835127 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1312 83.10.109.20:53927
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:236283
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "E.Z." napisał w wiadomości
    >Spróbowałem na innym komputerze. Gdy wybrałem, że już jestem
    >klientem, to sytuacja była taka jak na moim komputerze.
    >Wybrałem więc, że nie jestem i mogłem utworzyć nowe konto,
    >ale zdziwiło mnie, że nie zostałem poproszony o podanie numeru
    >telefonu stacjonarnego, w każdym razie nie w celu rejestracji.
    >Numer mogę podać, ale tylko po to, by w przypadku zapomnienia
    >hasła do logowania była możliwość przypomnienia go przez telefon.
    >[...]

    Ja mam osobne konta dla stacjonarnego i komorki, ale
    -do orange mozesz sie zalogowac podajac login uzytkownika, albo nr
    telefonu,

    -po lewej, w "podsumowanie", a wtedy na srodku pokaze "uslugi dla
    konta" (konto, to numer klienta TP) , i jest "przejdz do uslugi".
    Moze to zadziala ?

    -strona pelna skryptow i ActiveX - z telefonow moze zle dzialac.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: