  • 11. Data: 2012-03-18 06:47:50
    Temat: Re: Wyjscie z notebooka (sluchawkowe) do wejscia mikrofonowego - dopasowanie?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2012-03-17 23:53, Waldemar Krzok pisze:

    > Zakłócenia mogą być i znaczenie mają. Ale należy sprawdzić. Ewentualnie
    > będzie potrzebny ferryt i parę małych kondensatorków. Jaka modulacja i jaka
    > częstotliwość ciebie interesuje?

    AM 27MHz.

  • 12. Data: 2012-03-18 08:27:50
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

> [...]
    > będzie potrzebny ferryt i parę małych kondensatorków. Jaka modulacja i jaka

    Podlaczylem no i niestety nie dziala caly uklad jak potrzeba, a
    mianowicie - jak zaczynam cos puszczac z Line Out radio sie aktywuje i
    zaczyna nadawac. Czyli jest OK, aczkolwiek nie sprawdzilem jakosci tego
    nadawania.

    Ale niestety jak koncze puszczac, to radio powinno wykryc cisze i
    przestac nadawac - a niestety to sie nie dzieje... zostaje na nadawaniu.

    Jakas idea?

  • 13. Data: 2012-03-18 12:54:30
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    fReLuZ wrote:

> [...]
    >
    > Ale niestety jak koncze puszczac, to radio powinno wykryc cisze i
    > przestac nadawac - a niestety to sie nie dzieje... zostaje na nadawaniu.

    Zwiększ R1, jak masz ferryt, to nawiń na niego kabel krótko przed wejściem
    mikrofonowym.

    Waldek

  • 14. Data: 2012-03-18 13:46:53
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2012-03-18 13:54, Waldemar Krzok pisze:

    > Zwiększ R1, jak masz ferryt, to nawiń na niego kabel krótko przed wejściem
    > mikrofonowym.

    hmm.. ferryta - nie mam - bo i go nie bylo na schemacie...

    Moze wykorzystac potencjometry do tego, co? Tylko jakie i zamiast ktorego?