  • 1. Data: 2012-03-10 13:50:51
    Temat: AVR Studio 6
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    Pojawiła się beta.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2012-03-10 19:18:23
    Temat: Re: AVR Studio 6
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc[kropka]pl> napisał w
    wiadomości news:4f5b5c3a$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...
    > Pojawiła się beta.

    To kolega ma "mały" poślizg ;-)

    PP

    P.S. Jakieś może ciekawe doświadczenia?

  • 3. Data: 2012-03-10 20:57:46
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl> napisał(a):
    > Pojawiła się beta.
    > Pozdrawiam,
    > Paweł

    Mam nadzieję, że będzie działać lepiej niż 5.x...

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 4. Data: 2012-03-11 13:20:50
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    > Mam nadzieję, że będzie działać lepiej niż 5.x...

    Dopiero co przesiadłem się z wersji 4 na 5. Czy teraz taka moda, żeby
    główne numerki wersji zmieniały się co 2 miesiące ? (patrz Firefox).
    Co do wersji 5.1 - co jakiś czas wywala mi się, znacznie częściej niż 4.x.

    Michał

  • 5. Data: 2012-03-11 15:59:07
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 2012-03-11 14:20, Michał Lankosz pisze:

    > Dopiero co przesiadłem się z wersji 4 na 5. Czy teraz taka moda, żeby
    > główne numerki wersji zmieniały się co 2 miesiące ? (patrz Firefox).
    > Co do wersji 5.1 - co jakiś czas wywala mi się, znacznie częściej niż 4.x.

    ZTCW to ta zmiana wynika z faktu, że teraz AVR Studio wspiera też ARMy
    (Atmel ma w ofercie Cortexy M3).. . A że 5 nie była super, to może mieli
    też dobrą okazję do poprawy?? :)... .

    Konop