  • Data: 2010-08-01 22:11:16
    Temat: Re: Wydawcy wyciągają łapę po haracz
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 01 Aug 2010 22:22:27 +0200, Dariusz Zygmunt napisał(a):

    > W niedziela, 1 sierpnia 2010 18:33, Maciek wyraził następujacą opinię:

    > Dobrze się czujesz?
    > Nikt nie jest w stanie wygrać wojny ekonomicznej z Chinami. Tym bardziej
    > że USA na taką wojnę nie pójdą bo dolar jest obecnie w pełni zależny od
    > Chin, Rosja zacieśnia współpracę z Chinami eksportując na tamten rynek
    > gaz a sama Europa nie jest w stanie niczego wymusić.

    obecnie raczej należałoby się obawiać embarga Chin na dostawy ich
    produktów do dowolnego kraju Europy lub całej wspólnoty... Jesteśmy już
    właściwie od nich uzależnieni, czy to się nam podoba czy nie...
    Przypomina mi się pewien film Amerykański (tytułu nie pamiętam),
    traktujący o tym, że pewnego dnia z Kalifornii znikają wszyscy
    Meksykańczycy, traktowani do tamtej chwili niemal jak zaraza i okazuje
    się, że kraj przestaje funkcjonować... Taka jest obecnie w Europie z
    Chińskimi produktami. Jak by znikły, to ponad połowa z nas zostałaby naga
    na środku ulicy... :-)

    > Raczej dzięki ekoidiotom którzy blokowali budowę elektrowni atomowych. A
    > może jesteś wyznawcą wiary w "energię odnawialną"?

    tu akurat można polemizować.... Nie jestem wrogiem, anie też znawcą
    energii atomowej, raczej z pewnością zwolennikiem, ale ZTCW to co miało
    być budowane w Żarnowcu w latach 80-tych bezpieczeństwem przypominało to
    co było w Czernobylu, czyli schładzaną bombę atomową... ;-) Obecnie
    planuje się budowę elektrowni atomowej na Pomorzu, która ma być wykonana
    w o wiele bezpieczniejszej technologii.... ;-)

    --
    pzdr
    meping