    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Wydajność baterii.
    Date: Mon, 14 Jan 2013 01:51:50 +0100

    Dnia 2013-01-14 01:02, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Se zobacz jak używasz Androida jakich uprawnień ten program wymaga.
    > Zapewne jest tam utrzymywanie urządzenia w działaniu i robi to serwis
    > programu a nie sam program. Na innych systemach takich jak WM też
    > programy chcące działać w tle musiały zapobiegać uśpieniu co nie
    > przeszkadzało w wygaszeniu ekranu.

    Ale co mam zobaczyć, to że program działa po przejściu urządzenia
    w tryb uśpienia już wiem. Co mi da potwierdzenie tej wiedzy ?

    > Bo Ty akurat wiesz jak to robią producenci. Daruj se.

    Owszem wiem.

    > Sam jesteś błąd

    Jak rozumiem argumenty się skończyły.

    > Czytać nie umiesz ? Napisałem, że się zgłasza. Jak się zgłosi to sieć
    > już wie i kolejnych zgłoszeń nie potrzebuje aż zgłoszenie nie straci
    > swojej aktualności np w wyniku zmiany lokalizacji w sieci. Jest
    > oczywiste, że słuchawka w ruchu może częściej wysyłać informacje, ale
    > nie o tym teraz mowa.

    Jesteś w błędzie. Ten system tak nie działa.
    Stacja bazowa nie wie czy telefon nie wyszedł z jej zasięgu
    więc dostaje potwierdzenie co chwile.

    > Bo Ty akurat znasz się.

    Znam się, ty właśnie udowodniłeś że nie masz bladego pojęcia
    o urządzeniach nadawczych i o mocach potrzebnych w nadajnikach.
    A wystarczyło byle CBysty zapytać. :-)

    > Na razie tylko Ty

    Masz też jakieś problemy z czytaniem ze zrozumieniem widzę.