  • Data: 2018-11-09 20:00:18
    Temat: Re: Wyczynowe ferryty
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-09 o 19:51, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Taki Wurth Elektronic przysłał do mnie przedstawiciela handlowego, mimo
    > że od razu uczciwie mówiłem, że jestem amatorem i szansa, że będę
    > "masowcem" mniejsza, niż wygrana w Totka. Dostałem też próbki, katalogi,
    > a kupiłem od nich bardzo niewiele.

    Wurth to bardzo dziwna firma.
    Normalnie staram się sam wybierać elementy nie zawracając nikomu głowy.
    Jednym z kryteriów jest cena. Sprawdzam to w dostępnych katalogach
    (Digi, Farnell, TME). Nigdy nie wybierałem ich elementów bo tam mają
    ceny nawet 5 razy wyższe od takich samych elementów Muraty czy innych.
    Kilka lat temu dowiedziałem się, że dla wykonującego nam montaż
    JM-elektronika czy wstawię Muratę czy Wurtha to cena będzie podobna. Dla
    mnie szok.

    Może dlatego obsługują też amatorów bo zakładają, że oni kupią w tych 5x
    zawyżonych cenach.
    P.G.