  • Data: 2018-11-09 22:23:12
    Temat: Re: Wyczynowe ferryty
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Pawel,

    Friday, November 9, 2018, 7:51:18 PM, you wrote:

    > Taki Wurth Elektronic przysłał do mnie przedstawiciela handlowego, mimo
    > że od razu uczciwie mówiłem, że jestem amatorem i szansa, że będę
    > "masowcem" mniejsza, niż wygrana w Totka. Dostałem też próbki, katalogi,
    > a kupiłem od nich bardzo niewiele.
    > Rozumiem, że każda firma ma jakąś strategię, ale ci, co nie kupili akcji
    > Microsoftu, albo Google, jak to były firmy garażowe, pewnie sobie plują
    > w brodę.

    Wurth w Polsce jest w trudnej sytuacji - jest wypierany z polskiego
    rynku przez Feryster i inne firmy. Walczy o klienta. Poza tym - mają
    wielkie magazyny, tysiące produktów na półkach i sprzedają na cały
    świat.

    Ferroxcube zmieniał ostatnio właścicieli. I odnoszę wrażenie, że jest
    to obecnie nastawione na czystą masówkę. Epcos przejęty przez TDK,
    Arnold przejęty przez Micrometals. Chińczycy zalewają rynek tanimi
    ferrytami do zastosowań ogólnych i stąd pojawienie się nowych
    materiałów o dość rewolucyjnych parametrach.

    --
    Best regards,
    RoMan