  • 11. Data: 2015-02-14 12:13:58
    Temat: Re: Wycieraczki typ D
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > O nim pisałem powyżej.

    Tak czy siak rozmiary nie pasują, takze dzięki za propozycje, nie
    skorzystam.
    Wydaj komuś bardziej potrzebującemu :)

  • 12. Data: 2015-02-15 15:57:34
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    wiadomości news:XnsA440E239DFDC3budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > A wiadomo, jak łatwo znaleźć tak charakterystyczną fraze jak typ d....

    Jaki procent kierowców wie, jaki typ mocowania wycieraczek ma w swoim
    samochodzie? ;->
    Szukają albo po marce i typie auta, albo po długości, szczególnie, że teraz
    większość wycieraczek ma po kilka adapterów...

    Wiwo

  • 13. Data: 2015-02-15 19:11:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wiwo nic_tu_nie_ma@po_czta.pl ...

> [...]
    > Szukają albo po marce i typie auta, albo po długości, szczególnie, że
    > teraz większość wycieraczek ma po kilka adapterów...

    No ja nie wiedziałem, do niedawna :)