  • Data: 2012-12-11 20:38:09
    Temat: Re: Wycieraczki ale jakie :)
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lublex" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ka7i1k$if7$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Chris" pisze....
    >
    > Alca w Tesco
    >
    > pozdr
    > lublex

    W moim wypadku alca się nie sprawdziła - nie przylegała na całej
    szerokości odpowiednio mocno i w sumie wywaliłem ją po dwóch dniach, bo
    zbierała chujaszczo. Ponadto wpadała we wściekłe wibracje w czasie
    powrotnego ruchu, ta większa. Dwadzieścia kilka złotych za dwie (chyba
    21 zł, 65 i 45 cm), więc nie bolało. Ale za namową kumpla kupiłem dwa
    razy droższe (ok. 45 zeta za obie) bottari i mam je trochę ponad rok,
    tj. ok 16-18 tys. km, bezproblemowo przeżyły zimę i nie chcą się popsuć.
    Ciche nie są, to znaczy ta dłuższa skrzypi na suchym czyli w ostatnim
    suwie po spryskaniu, ścierają bardzo ładnie na całej szerokości, śniegu
    i lodu się nie boją.
    W aucie żony wymieniam co dwa lata mniej więcej same gumki, na alki
    właśnie i spisują się bardzo dzielnie. Tylko płaskie z krzywizną szyby
    mojego auta nie dają rady.

    --
    Yogi(n)