  • 31. Data: 2011-04-20 22:39:44
    Temat: Re: Wycieraczki Motgum - badziew nie z tej ziemi
    Od: zdan <z...@i...pl>

    W dniu 2011-04-15 19:32, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "kan" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No właśnie widzę - na dwie próby, trzy skuchy.

    Może to kwestia... auta? Ja na te wycieraczki nie narzekam.
    Stosowałem je kiedyś w Felicji, teraz w Octavii i chodzą
    bardzo dobrze - zbierają całą wodę, nic nie skacze.

    Ale w focusie (sic!) żadne wycieraczki nie zbierały
    dobrze wody - zostawały smugi i nic się z tym nie
    dało zrobić. Ani MotGumy ani takie za ponad 100 zł
    nie pomagały.

    Piotr Zdankiewicz

  • 32. Data: 2011-04-21 07:22:16
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-04-20 22:39, zdan pisze:

    > Może to kwestia... auta? Ja na te wycieraczki nie narzekam.
    > Stosowałem je kiedyś w Felicji, teraz w Octavii i chodzą
    > bardzo dobrze - zbierają całą wodę, nic nie skacze.

    W jego przypadku to raczej kwestia wlasciciela idioty :/

    --
    Karolek

  • 33. Data: 2011-04-21 08:21:42
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > dobrze wody - zostawały smugi i nic się z tym nie
    > dało zrobić. Ani MotGumy ani takie za ponad 100 zł

    Eee...niemożebyć. W Focusie MK2 założone Motorcrafty (płaskie) i
    zbierają wodę aż miło. Żadnych smug, skakania itp. W zimie jest z nimi
    czasem problem, bo jak jest odwilż a potem szybko zmrozi to prostują
    się, sztywnieją i przestają przylegać na końcach, ale na lato idealnie.

    --
    MZ

  • 34. Data: 2011-04-21 18:21:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zdan" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Może to kwestia... auta?

    Nie sądzę, próby były na dwóch całkowicie innych autach, innych typach
    wycieraczek, tylko producent był ten sam.