  • 21. Data: 2009-11-20 17:31:45
    Temat: Re: Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny-> Nałęczów-> Ryki-> Warszawa
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 20 Lis, 15:53, Jarek Skórski <j...@w...pl> wrote:

    > Nie wiem czy bedzia czy nie bedzia. Wiem natomiast, że idea telefonu do
    > gościa nie jest taka, że robi za radio taxi. To, że czasem przypłynie
    > jak ładnie i poprosisz i długo czekasz, nie oznacza IHMO że jest na
    > każde zawołanie.

    Gościu ty mieszkasz w Olsztynie a ja obok tego promu niemalże.
    Podałem nr tel . Gościu sie nazywa Flak :))
    Mieszka przystani .Przy elektrowni.
    Pływałem tym promem na "zamówienie" .
    ?????????????????????
    Co ty chcesz ,człowieku .
    Zadzwoń i finał .
    A nie próbujesz coś tam

  • 22. Data: 2009-11-20 18:26:11
    Od: Tobiasz <g...@g...com>

    Bardzo dziękujemy za wszelkie rady, zostały one przekazane
    przewodniczce stada i o ew zmianach dowiemy się jutro na miejscu.

    Start przełożony na godz 10.00

  • 23. Data: 2009-11-20 19:59:50
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Tobiasz pisze:
    > Bardzo dziękujemy za wszelkie rady, zostały one przekazane
    > przewodniczce stada i o ew zmianach dowiemy się jutro na miejscu.
    ^^^^^^^
    Noo... To sie nazywa dyskretnie zwiekszyc zainteresowanie impreza ;)

    > Start przełożony na godz 10.00

    Czyli zbiorka od 9:00? :)
    Nie to, zebym sie wybieral ale ciekawi mnie, na ile wzieliscie sobie do
    serca dobre rady drbiga i innych. Przeciez ewentualni maruderzy wiedza,
    gdzie was szukac (w ktorym kierunku gonic).
    --
    pozdrrrowienia i... stopka zastepcza ;)
    zbigi

  • 24. Data: 2009-11-20 20:40:24
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    robertbig pisze:
    > To jest niejako moja okolica. Bardziej niz Qulfona (pozdrowienia).
    Podziekowal, a kolega skad dokladnie?
    > Mapa pokazuje że wracacie "lubelska" przez Ryki -Garwolin.
    > Ty mówisz ,że z Ryk??!! ( bez sensu +mega marne połaczenie z
    > "nadwislanka") Do Stężycy ?
    > W sumie myslę ,że ze wzgledu na zmeczenie i brak czasu .
    > Ciachniecie z Nałęczowa do Wa-wy własnie przez Garwolin.
    > A nie jakieś chore kombinacje z Ryk do Stężycy ? !!! ( tam praktycznie
    > nie ma drogi)

    A tu sie nie zgodze - z Ryk jest calkiem fajna traska (waska ale pare
    winkli jest OK) do Stezycy przez Stawy i Deblin.

    > Co do wbicia się na ten odcinek. To mozna dojechać tez przez Kozienice
    > i dalej w Słowikach do Deblina.
    > Fakt jest tam sporo zakretów.
    > Ale droga głowna jest zrujnowana. A ta w strone Deblina w lepszyn
    > stanie. Ale zakrety trudne technicznie i dosyc niebezpieczne . Pola
    > obok (błoto) i fatalne profile. Niezbyt ciekawe widoki.
    Najgorszy odcinek to Brzeznica i Sieciechow. Poza tym w Mozlicach Duzych
    czesto stoja...

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 25. Data: 2009-11-20 20:42:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    robertbig pisze:

    > a mnie skąd sie biora takie głupie pierdzące kondony ?

    A nie wiem. Pewnie Ty mi powiesz bo to raczej z Twoich okolic pewnie :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 26. Data: 2009-11-20 21:59:52
    Od: Tobiasz <g...@g...com>

    Ja najchętniej zebrałbym się o 8,00 o 8,15 wyjechał ale nie ja o
    organizuje.Poza tym jeśli braknie czasu to skrócimy trasę bo wycieczka
    ma być przyjemnością.

  • 27. Data: 2009-11-20 22:21:38
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 20 Lis, 21:40, Qlfon <r...@l...pl> wrote:
    > robertbig pisze:> To jest niejako moja okolica. Bardziej niz Qulfona
    (pozdrowienia).

    > Podziekowal, a kolega skad dokladnie?

    Łaskarzew

    > A tu sie nie zgodze - z Ryk jest calkiem fajna traska (waska ale pare
    > winkli jest OK) do Stezycy przez Stawy i Deblin.

    Z Ryk przez Stawy i Deblin jest. Ale czy fajna to bym dyskutował.
    Miałem na mysli droge bezposrednio z R do Stęzycy.
    Nieciekawa .Chyba że na enduraka.

    Niewyobrażam sobie kluczenia po nocy , po nieznanych pacipiach o tej
    porze roku.
    Dużą grupa.
    Jesli nie jada w tej grupie same asy /masochiści.

    A jak spojrzałem na mape to myśle ,ze koledzy chcieli z Moszczanki
    zakrzywiac na Wawe.
    Bo to niemal Ryki.
    Szkoda ,że nie uścialają.
    A ta Stęzyca pojawia sie bo pewnie ktos sie napalił na te dwa zakrety
    w niej.
    Achtung !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Lecąc do W nie da sie zbytnio pociągnąc. Bo za prawym jest o tej porze
    mega kałuża na cała szerokość pasa. No i profil w dól jest do dupy.
    W strone Deblina to i owszem można przycisnąć.

    > Najgorszy odcinek to Brzeznica i Sieciechow. Poza tym w Mozlicach Duzych
    > czesto stoja...

    Aż musiałem na mape luknąc. Respekt...

    --
    Big

  • 28. Data: 2009-11-21 08:36:24
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    robertbig pisze:

    > Aż musiałem na mape luknąc. Respekt...

    Niestety ostatnimi czasy robilem te trase az za czesto (3-4 razy w
    miesiacy) samochodem stad to tak znam. A 2002/2003 to 4 razy w
    tygodniu:) Ale jak jeszcze mialem TDM to i o wszem na moto z tym ze
    odbijalem na Gore Pulawska, potem palowanie po nowej trasie w strone
    Pulaw, za mostem na Deblin i mala traska na "po obiedzie jak" znalazl
    PS. Laskarzew to faktycznie niedaleko:)
    --
    Qlfon, Kraków

  • 29. Data: 2009-11-21 09:52:17
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    robertbig pisze:

    > Gościu ty mieszkasz w Olsztynie a ja obok tego promu niemalże.
    > Podałem nr tel . Gościu sie nazywa Flak :))
> [...]

    Znaczy jak mieszkam w Olsztynie, to nie widziałem tego promu na oczy?
    Znaczy nie mogłem próbować zadzwonić kiedy chciałem się przeprawić?
    Nie wiedziałem.... Przepraszam....

    --
    Jarek Skórski
    Fazer 600 `02

  • 30. Data: 2009-11-21 16:39:57
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 21 Lis, 10:52, Jarek Skórski <j...@w...pl> wrote:

    > Znaczy jak mieszkam w Olsztynie, to nie widziałem tego promu na oczy?
    > Znaczy nie mogłem próbować zadzwonić kiedy chciałem się przeprawić?
> [...]

    Tak ,tak masz racje ...