-
11. Data: 2015-10-31 10:50:58
Temat: Re: Wybrałem ją.
Od: ZIWK <w...@o...pl>
W dniu 2015-10-27 o 23:30, wowa pisze:
> On Tue, 27 Oct 2015 12:53:39 -0700 (PDT)
> s...@g...com wrote:
>
>
>>
>> ok, ale patrzeć raczej na grubsze rzeczy typu skrzynia, silnik (i co jeszcze?) itp
niż na mniejsze podzespoły no nie?
>
>>
>>
> Blacha! Patrz na blachę! Wszystkie inne klamoty można wymienić czy naprawić, blacha
to przekleństwo :(
> Wojtek
>
Dorzuciłbym do listy - elektrykę :( - miałem poprzednika z "rzeźbą" w
kablach - i np. już po zapowiedzi deszczu natychmiast działy się cuda.
Autko jest zelektryfikowane "do bólu" i z każdej strony, więc naprawiane
w stodole ma czym wkurzyć użytkownika.
Skrzynia ręczna - raczej bez specjalnych uwag, zresztą konstrukcja znana
ze wszystkich krewniaków z PSA...
Silnik - nie wiadomo, jaki wątko-twórca ma na myśli :(
Niezależnie od oznaczenia JTD na tylnej klapie - Diesle to HDi (rodzina
DW10/DW12) - zawsze są z dwumasą i mogą być z FAP-em (mokrym -
wymagającym dolewania specjalnego płynu i resetowania kompa).