  • Data: 2010-10-15 14:12:33
    Temat: Re: Wybrać język czy tematyke
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo Ci współczuję. Robienie czegoś bez pasji i to wyłącznie dla
    > pieniędzy jest smutne.
    > (btw - czy różni się czymkolwiek od prostytucji?)
    > Współczuję Ci, bo nigdy nie doświadczysz czegoś, co nazywa się
    > spełnieniem zawodowym.
    > Nie wspominając o tym, że jest to standardowy wstęp do różnych
    > zaburzeń psychicznych od burnoutu po pełne zfiksowanie.
    >
    > Współczuje też Twojemu szefowi - bo pracownik, który robi coś bez
    > przekonania, to do dupy pracownik.

    > Podniecanie się nową wersją czegokolwiek to zwykły fetyszyzm.
> [...]

    ja na ten przykład sukcesu nie odniosłem (jako duzy fan becka wyznaję
    filozofię 'loserów' (bardziej niż tą którą Kobain wymawiał jako 'suckeggs')
    i lubię mieć doła ceniąc przede wszystkim wartości spirytualne

    (by się tak nonszalancko wyrazić - ostatnio za dużo gadam z
    róznymi kocimi paniami jestem uwazam chyba przez nie troche
    rozpieszczony i mam chyba przy tym cięzki kryzys duchowy i realnie
    pustą bańkę)

    ale do programowania mam stosunek pozytywny - mimo że programowanie uważam za
    swoje stałe zajęcie (więc 'zawód') lubię się długo lenić i np ostatnimi czasy
    zrobiłem sobie 6 tygodni przerwy z drugiej strony czasem gdy coś mi się
    niespodziewanie uda wpadam w stan który można oddac słowem 'maniac' (rodzaj
    zadowolenia ktory mozna by np wyrazić bićiem pięsciami w szafę)

    fir